"Nieuwe" Volvo bijgekocht

Gestart door Boeijke, 14-07-2009 02:18:04

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Citaat van: Dirk342 op 15-07-2009 08:10:06
Waar ik die auto's allemaal vandaan kan halen is me wel bekend, maar eeuuhh...... waar halen jullie die vrouwen vandaan die zo denken ? :angel: ;D

Noem het geluk ;). Mijn vrouw is al jaren helemaal weg van de 850/x70 modellen en we zijn dan ook blij dat we een V70 met weinig km op de klok konden kopen. Het is een gegeven (voor ons in ieder geval) dat moderne nieuwe auto's niet kunnen tippen aan de kwaliteit en uitstraling van de roffels. ;D

Gr. roger

elianmars

Waar ik die auto's allemaal vandaan kan halen is me wel bekend, maar eeuuhh...... waar halen jullie die vrouwen vandaan die zo denken ? :angel: ;D

Plus één  :eusa_shifty:

Boeijke

Citaat van: elianmars op 15-07-2009 09:16:24

Lucky me  ;D  (maar is ook iets van de laatste tijd hoor, in het begin vond ze de 850 veeeeeeeeeeeeeeeel te groot. Totdat ze em een paar keer mee gehad heeft naar het werk en tot de conclusie kwam dat ie stiekem best mooi is en wel erg lekker rijd  :laugh:  )

rifwachter

Citaat van: elianmars op 15-07-2009 09:16:24

Ik zeg dat iedereen een hobby heeft, mijn vriendin heeft iets met kaarten maken en gaat hier voor naar beurzen en dat soort dingen, dat ik dan een volvo 850 R, 940 turbo en een citroen cx 2500 prestige turbo voor de hobby heb is dan ook geen probleem.  ( verder hebben we een lease opel astra waar ik dagelijks mee rij,en voor Manon een renault 19 ).

Eerlijk verdeeld toch ?    ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

UserID6342

Ik zeg toch al, doe mij zo'n vriendin ;D  Ik vind alleen van die mokkels die pakken met geld kosten en ja ook een Gucci brilletje ofzo op der neus willen hebben, bijna alleen Marlies Dekkers aantrekken, echt alleen met een Prada tasje kunnen lopen en dat soort onzin. Brrrr...

Freakybaby

Citaat van: Dirk342 op 15-07-2009 12:19:54
Ik zeg toch al, doe mij zo'n vriendin ;D  Ik vind alleen van die mokkels die pakken met geld kosten en ja ook een Gucci brilletje ofzo op der neus willen hebben, bijna alleen Marlies Dekkers aantrekken, echt alleen met een Prada tasje kunnen lopen en dat soort onzin. Brrrr...

Neem het wonderwoord "emancipatie" dan eens in de mond.. Willen hebben is zelf ervoor werken.. Als je het huishouden, de afwas en 9 keer per week sex als standaard ziet zonder enig weerwoord zal ik beslissen wat je kan krijgen, tot die tijd, willen hebben is leuk, ik wil ook zoveel. Wel de lusten niet de lasten gaan we niet doen he ;D

Ik ken genoeg meiden die graag in de volvo rijden, tot ze horen wat het geintje kost. Dan is een Frot Fietstas ineens groot zat..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

Het toverwoord gebruik ik al genoeg krijg ik van de dames om me heen te horen :)  het begint al met de WC bril, niet zeuren en nuilen als je wilt pissen gewoon dat ding omlaag doen en dan doen wij 'm wel weer omhoog als wij moeten !!  Dat geeft al de grootste discussies.  Ze willen echt wel werken voor de centen, maar niet te veel en niet te vaak.  Maar die Gucci, Prada, whatever moet er wel komen... dus voor rust in de keet doe je het maar weer eens een keer... en meer van dat soort dingen... :evil: ;D.  Daarom dus, waar treffen ze de meiden die het helemaal met onze hobby's eens zijn ??

Kan natuurlijk ook goed zijn dat ik te rechtstreeks ben; Ja, ik vind veel sex en vaak lekker.  Nee, ik ben echt niet romantisch. Ja, ik rook nog steeds, jij niet ? Da's dan jammer voor je... ;D

moderators

Mods break
Ik heb werkelijk geen idee wat dit nog met het onderwerp van dit topic te maken heeft.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

Rogers XC 70 2000

@ mods:
ach we kunnen ook een mannencafé (of is dat woord zoiets als een "klein kaboutertje"?) beginnen om onze zwaarbelaste gemoedsrust een beetje te ontlasten...

het forum blijkt een goede uitlaatklep te zijn voor veel gedachten over de vrouwelijke wederhelft/de vrouwen in het algemeen.  ;D

pooh

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 15-07-2009 14:09:53
@ mods:
ach we kunnen ook een mannencafé (of is dat woord zoiets als een "klein kaboutertje"?) beginnen om onze zwaarbelaste gemoedsrust een beetje te ontlasten...

het forum blijkt een goede uitlaatklep te zijn voor veel gedachten over de vrouwelijke wederhelft/de vrouwen in het algemeen.  ;D

*http://forum.viva.nl*

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Rogers XC 70 2000

Citaat van: pooh op 15-07-2009 15:51:04
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 15-07-2009 14:09:53
@ mods:

*http://forum.viva.nl*

ja zoiets pooh  ;D
maar dan voor mannen

of http://www.mijngeheim.nl/ ..... maar dan voor mannen...

Hoe komt het toch dat er tal van media zijn waar vrouwen zich openlijk kunnen en mogen beklagen over "de mannen".... sterker nog.... hoe kan het dat hier zelfs commerciële media voor bestaan???
--> vervolgvraag: hoe kan het dat dit nog niet voor mannen bestaat???

mogelijk antwoord: "vrouwen" klagen graag  ;D

combinedforces

@ Boeijke

Haha! Nu ik weten waar jouw huis woont! Huis met groen aan de overkant ik ken!  :evil:

Nee maar mooie klassieker hoor!

Vulk

De straat is er weer wat mooier op geworden!

Proficiat!

Boeijke

Citaat van: combinedforces op 15-07-2009 18:16:57
@ Boeijke

Haha! Nu ik weten waar jouw huis woont! Huis met groen aan de overkant ik ken!  :evil:

Nee maar mooie klassieker hoor!

Pfffffff......Heb ik weer!  :P  ;D

Maar ooit in de buurt? Bel aan. Koffie zo gezet.

pooh

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 15-07-2009 16:27:24
\

ja zoiets pooh  ;D
maar dan voor mannen

of http://www.mijngeheim.nl/ ..... maar dan voor mannen...

Hoe komt het toch dat er tal van media zijn waar vrouwen zich openlijk kunnen en mogen beklagen over "de mannen".... sterker nog.... hoe kan het dat hier zelfs commerciële media voor bestaan???
--> vervolgvraag: hoe kan het dat dit nog niet voor mannen bestaat???

mogelijk antwoord: "vrouwen" klagen graag  ;D

voor mannen is er toch de playboy, met al die goede verhalen en nieuwswaardige artikelen?

;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html