De R van JayJ

Gestart door JayJ, 18-07-2009 14:10:07

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: JayJ op 30-07-2009 17:34:20
Bovenste motorsteunrubber van ET. Wat een verschil met dit rubber en een versleten origineel rubber van Volvo.

Was het monteren veel werk?

Goed bezig 8)

Gr :eusa_clap:

JayJ

Nee was maximaal 5 minuten werk. Oude rubber was er zo uitgemept met een kunststof hamer, die was echt op het einde van zijn leven.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

FrankvdAa

Even de datum van je camera een jaartje verder zetten... 't is inmiddels 2009 ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

JayJ

Nou er is weer heel veel gedaan.

Ik heb met MM van nivomats geruild, hij had een set blauwe nivomats te ruil aangeboden hier. Daar heb ik snel op gereageerd en vandaag afgesproken om ze om te ruilen. Foto's komen dit weekend.
Heb de auto even verwend met nieuwe olie en filters, waaronder het brandstoffilter wat er al een stuk of 6 jaar onder zat. Hard nodig dus.

Tevens de auto uitgelijnd zodat me stuur weer mooi recht staat, en de parrot aan de praat gekregen en mooi ingebouwd.

Zoals gezegd foto's van wat ik nu gedaan heb volgen nog.

En het mooiste, ik dacht dat me uitlaatspruitstuk(pakking) lek was. Bleek bij nadere inspectie dat dat niet het geval was. Maar dat "alleen" me downpipe los zat, kwestie van aandraaien en hij was weer lekvrij. :eusa_wall:

JayJ

Ik had nog een paar foto's beloofd, bij deze.

Standaard nivomats:

Verlaagde nivomats:

Parrot ingebouwd:

Al met al een zeer geslaagd dagje sleutelen.

Esveldt

Ik vind hem nog wel hoog staan.

Die vorige van mij stond zo:

JayJ

Zo de grote klussen zijn nu geklaard:
Distributieriem etc vervangen.

En de grootste klus van allemaal:
19T gemonteerd met een 3" downpipe en 3" uitlaat van JT SuperFlow. Hopelijk kan hij komende week nog even getuned worden bij Fasttech.

Turbo-Geek

Wat zit dat 3e remlicht raar ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

JayJ

Inderdaad lijkt hij op deze foto raar te zitten op de achterruit. Maar hij zit wel recht hoor.

nardgilsing

Zit altijd net boven de ruitenwisser dacht ik...... , maar mooiere oplossing is ff V70 remlicht monteren. Moet je wel ff andere plastic afdekplaat aan de binnenzijde van de klep.  Laatst via de sloop voor 10 euro  :eusa_dance:

Henk855

Ziet er goed uit allemaal alleen nu nog de strip onder het achterraam er uit ;D

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com