Olie verversing | Hulp gevraagd

Gestart door Jasper Boven, 20-07-2009 15:43:29

Vorige topic - Volgende topic

De Kater

Citaat van: Jasper Boven op 20-07-2009 15:43:29
Mijn roffel verlangt naar verse olie. Zeker gezien ik met de huidige olie over de 15.000 heen ben en binnenkort, als het doorgaat, richting Zweden rijd. Ik ben hier op het forum een beetje geschrokken van de prijzen die garages rekenen voor een oliewissel. Gezien ik een beetje op de centen moet letten wil ik het graag zelf doen. Filter en cartering heb ik al, de olie moet ik nog halen.
Helaas heb ik geen bok/brug, lekbak en de doe-het-zelf garage is met vakantie tot 15 augustus. Daarom vroeg ik mij af of er een medeforummer is die mij misschien zou willen helpen met de wissel die wel beschikking heeft over de juiste hulpmiddelen. Eventuele vergoeding komen we wel uit.
Ik vind het geen probleem om een stuk te rijden, maar het zou mooi zijn als het in de buurt is van Amersfoort.

Forummer die in Amersfoort woont meldt zich.... Als je nog hulp nodig hebt, PB maar even, olie verversen is iets wat ik gewoon op straat doe, zo gepiept!

Groeten Harm, alias de Kater

Jasper Boven

Alle lof voor Harm! Hij heeft met mijn hulp de olie in mijn 850 ververst. Eerst 12 minuten stationair met motorflush laten draaien dus hij is nu weer helemaal schoon en vers. Toen we toch bezig waren gelijk maar wat andere zaken onder handen genomen.
Voor alle andere aanbiedingen en tips, hartelijk dank :).