Volvo 850 club poetsdag 20-06-09

Gestart door Gerrit, 19-05-2009 20:10:43

Vorige topic - Volgende topic

MICHEL306

Ontzettend veer respect voor de mensen die dit alles draaiend houden, het is niet voor te stellen hoeveel tijd en energie in een club gaat zitten, en dan alleen al een website zoals deze.

Met zoveel leden is het best wel sneu dat de dingen die georganiseert worden niet positief ontvangen worden,ik kan mij voorstellen dat dit voor de organisatie ook enorm ingrijpend is, tenslotte doen ze het voor ons.
Wij zijn de club en niet het bestuur als zodanig, dus het welzijn van deze club bepalen wij zelf met zn allen.
De dingen die georganiseeert worden gebeuren uiteindelijk omdat er vraag naar is,of is geweest vanuit de leden.
Wij hebben er dus zelf ooit een keer om gevraagt, een poets dag, een roetmeting, een toerrit noem maar op.

Natuurlijk kun je niet iedereen tevreden stellen en misschien moeten er dingen veranderen, maar als je klaagt besef dan dat dit best wel eens aan je eigen inzet voor de club kan liggen, want heb je een goed idee? valt daar denk ik  altijd over te praten, klagen doe je maar bij je baas....wedden dat het daar ook niks oplevert?

gr Michel.

denkweb

D©©©L; Ook naar het door jou ingevoerde emailadres is een mailtje verstuurd.
Ik vermoedt een typfout;

"mailhost error: no such@."

-D©©©L-

Citaat van: denkweb op 19-06-2009 19:27:41
D©©©L; Ook naar het door jou ingevoerde emailadres is een mailtje verstuurd.
Ik vermoedt een typfout;

"mailhost error: no such@."

Ik zie helemaal niks in de mailbox op de clubsite.

Hoe kan het zijn dat jij als niet clublid nog steeds in de gegevens kan ?

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 19-06-2009 20:18:22

Citaat van: denkweb op 19-06-2009 15:25:58
Ik ben tegenwoordig slechts donateur en beheer de hoofdlijnen van de clubsite.

Daan heeft al die tijd de clubsite beheert.
zoals hij schrijft, nog steeds, wellicht ook omdat niemand die fakkel wil overnemen. ?

Freakybaby

Kan zijn dat ik me er een verkeerde toon bij hoor, maar ga je hier niet wat ver in je queste Marco?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

pooh

Citaat van: Freakybaby op 19-06-2009 22:52:47

Kan zijn dat ik me er een verkeerde toon bij hoor, maar ga je hier niet wat ver in je queste Marco?

ik hoor het ook ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

¤Gea¤

Citaat van: forumuser op 11-06-2009 22:30:47
Hallo collega VOLVO-liefhebbers , Ik heb me ook opgegeven om te komen "poetsen", om dit op m'n
gemak te kunnen doen (gezien ik thuis voor de deur geen comfortabele plek heb) en ik het leuk vind
om een paar Forumleden te ontmoeten, tevens verblijft mijn vrouw met haar zus op een
vakantiepark in Kootwijk wat lekker in de buurt is en ik na het poetsen m'n auto kan gaan showen.

groet, en tot de 20ste
Peter

Sorry hoor, Spijkenisse Bennekom is 118 km, een roffel liefhebber draait er zn hand niet voor om, om een paar 100 km te mogen rijden in zn roffeltje. Ja het is handig een paar dingen te combineren. Een huisje huren voor een poetsdag.........
Dan maak je er nu gewoon een weekendje gezellig met de dames op stap van ;D Die zullen blij zijn dat de man des huizes een zaterdag alle aandacht kan geven ipv de auto poetsen :eusa_angel:

Gr Gea 

denkweb

Citaat van: pooh op 20-06-2009 02:41:21
Citaat van: Freakybaby op 19-06-2009 22:52:47

ik hoor het ook ;D

Dropmailberichten alsmede andere host-errors komen (al dan niet cc vanaf de webhost) binnen bij de webmaster. Vanwege jouw opmerkingen over de niet-ontvangen mail heb ik deze opgezocht. Had er niets bij gestaan dan had ik het ook niet kunnen vertellen en had je hiervoor de ec mogen mailen (er van uit gaande dat dat nog niet is gebeurd).

En inderdaad, we zoeken nog een vrijwilliger die het van deze vrijwillig opererende donateur mag overnemen. Verder ontvang ik sinds de overdracht van het secretariaat uitsluitend nog de mail die wordt verstuurd aan webmaster@. En dat is in hoeveelheden gezien een hele geruststelling  ;D.

De mailboxen op de clubsite zijn voor mij niet toegankelijk by the way. De club mailt in principe haar berichten rechtstreeks naar het clublid op diens eigen mailadres, zoals dat bekend is bij de club of is opgegeven bij de aanmelding.

V70geRwin

sorry voor iedereen die nu vandaag met chips en cola op de bank moeten zitten maar is er al een nieuwe datum want de 20ste kan/kon ik niet en dus een nieuwe kans voor voor iedereen die vandaag niet kon  :eusa_clap:

@Peter: Sterkte vandaag met de tegenvaller  :eusa_whistle:

M a r c

Als alle leden die nu klagen en mopperen eens hun lidmaatschap opzeggen?  Houden we wellicht een kern over die wellicht wat meer positieve energie erin willen steken. Klagen vanachter je pc is zó makkelijk....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 21-06-2009 18:17:16
Als alle leden die nu klagen en mopperen eens hun lidmaatschap opzeggen?  Houden we wellicht een kern over die wellicht wat meer positieve energie erin willen steken. Klagen vanachter je pc is zó makkelijk....

Wie klaagt er dan?

Volvo 850 Club Nederland