SC-900 i.c.m. versterker, problemen met geluid

Gestart door Roeland, 30-11-2003 08:35:08

Vorige topic - Volgende topic

Roeland

Heb een SC-900 met volgens mij een losse versterker erbij. Volgens de dealer zit ie onder mijn stoel. Maar kan niks vinden. Komen daar wel een hoop draden samen.

Maar nu heb ik het volgende probleem. De helft van de tijd valt de speaker uit in mijn linkervoorportier  >:( (heel soms ook rechts), de overige speakers, ook in het dashboard, doen het dan gewoon. Dealer kan niks vinden. Speaker is goed. Kan geen slechte/losse contacten vinden. En het is volledig willekeurig. Dus niet bij bobbeltjes in de weg o.i.d. Ook midden in de muziek...

Iemand ervaring hiermee? Zou het de versterker kunnen zijn? Moet ik die wel eerst weten te vinden natuurlijk.
66 > Daf 66 > 745 2.3t > 855 2.5 20V > V70 XC > V70 D5

martijn.

Versterker sc-900(1) zit normaal gesproken onder de bijrijdersstoel.

Roeland

Citaat van: martijn. op 30-11-2003 11:23:43
Versterker sc-900(1) zit normaal gesproken onder de bijrijdersstoel.

Heb onder allebei de stoelen gekeken... niks. Hoe moet dat precies gemonteerd zitten? Misschien domme vraag  :-\ maar waar moet ik precies zoeken...

SC-900 werkt toch alleen maar in combinatie met een versterker?

BartRas

Volgens mij is die versterker een optie ???
there is no substitute for PK's

Danny

De SC-900 heeft een eindversterker nodig om geluid te kunnen produceren, er zit alleen een eindversterkertje voor de centerspeaker(optie) in de SC-900.
Bij mij zit de eindversterker onder de bijrijdersstoel, er is evt. achter de SC-900 ook nog wel ruimte voor een  kleinere eindversterker, onder op de tunnel!

Roeland

Want onder de stoel zou je hem meteen moeten zien zitten toch?  ??? Qua geluid moet er zeker eentje in zitten want er zit behoorlijk wat power in...

Ik ga wel eens achter de radio gluren (heb alleen de code niet, dus hoop niet dat ik hem per ongeluk los trek...)

Danny

Dan zou ik het paneel, onder het dashboard, aan de bijrijderskant even los maken!