The Ray Touch...

Gestart door The Saint, 01-08-2009 15:10:38

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Citaat van: innocenti op 02-08-2009 20:46:33
Die twee uitstekende stukken van de bra op je motorkap zijn om vliegen over de voorruit heen te geleiden. Werkt dat nu ook echt? Met al die insecten nu kan je haast elke dag je voorruit schoonmaken.

Het gaat mij om het brute, agressieve uiterlijk dat de R ervan krijgt, dus dat is op zich van ondergeschikt belang. Heb R nu 1 ritje opzitten met de bra en dat was 's avonds in de polder, berucht om de muggen, maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn raam behoorlijk schoon bleef  :D
Maar nogmaals, is voor mij meer een bijkomend voordeel.
No shirt no shoes, no pinball

fearless

Citaat van: innocenti op 02-08-2009 20:46:33
Die twee uitstekende stukken van de bra op je motorkap zijn om vliegen over de voorruit heen te geleiden. Werkt dat nu ook echt? Met al die insecten nu kan je haast elke dag je voorruit schoonmaken.

Werkt echt, heb die van mij laatst richting Alsfeld (zo'n 450km) er op gehad en geen vliegen op de voorruit.  ;D  Straks richting Vallakra gaat die er ook zeker weer op.

The Saint

Citaat van: The Saint op 02-08-2009 19:46:25
Citaat van: walter leever op 01-08-2009 17:24:22
blinkt lekker,vakmanschap :eusa_clap:

Persoonlijk vind ik zo'n bra niet lelijk,alleen jammer dat de grille er ook onder zit.

Er zijn er toch ook met opening? :eusa_think:

Ik heb R nu 1 met een opening, want ik ben het volledig met je eens. Het netje er strak uitgeknipt en klaar is kees. Met tordeermesje de stiksels loshalen is geen goed idee voor vormbehoud van de cup volgens mij...  :D ;)

Foto volgt (hier of in mijn weblog).

Belofte maakt schuld:

innocenti

Stukken beter. Waar heb je t ding gekocht? Vind t nog steeds niet echt mooi, maar als het met de insecten functioneel is moet ik er maar ns over denken.

Je R blijft vet en ik vind zeker die zwarte lampen erg goed staan.

FGG

Citaat van: The Saint op 03-08-2009 15:46:37

Belofte maakt schuld:

Ze staan toch in je weblog?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: innocenti op 03-08-2009 15:49:00
Stukken beter. Waar heb je t ding gekocht? Vind t nog steeds niet echt mooi, maar als het met de insecten functioneel is moet ik er maar ns over denken.

Je R blijft vet en ik vind zeker die zwarte lampen erg goed staan.

Thanx! Eerst geprobeerd om bij ET te kopen maar de bestelling verliep nogal moeizaam (niet door ET maar door de leverancier). Toen heb ik de bra van Rayman overgenomen.

tot mijn verbazing werkt het erg goed om insecten van je raam te houden

@Florian: ben een beetje met de emmer aan het rammelen he, ZIET IEDEREEN MIJ???  ;)

Emiel

Die Bra van Ray is ook het hoertje van de club (hier gelukkig maar voor een paar minuten);

Ziet er goed uit Ruud.

MarcoV

Super mooie bak zo, weer een puik stukje werk van de rayman :eusa_clap:

MarcoV ;)

walter leever

Citaat van: The Saint op 03-08-2009 15:46:37
Citaat van: walter leever op 01-08-2009 17:24:22
blinkt lekker,vakmanschap :eusa_clap:

Persoonlijk vind ik zo'n bra niet lelijk,alleen jammer dat de grille er ook onder zit.

Er zijn er toch ook met opening? :eusa_think:

Ik heb R nu 1 met een opening, want ik ben het volledig met je eens. Het netje er strak uitgeknipt en klaar is kees. Met tordeermesje de stiksels loshalen is geen goed idee voor vormbehoud van de cup volgens mij...  :D ;)

Belofte maakt schuld:

http://i315.photobucket.com/albums/ll447/Kiewitt/DSC02210.jpg

http://i315.photobucket.com/albums/ll447/Kiewitt/DSC02217.jpg

http://i315.photobucket.com/albums/ll447/Kiewitt/DSC02213.jpg

Kijk wat een kleine aanpassing al niet kan doen,heel wat beter zo en heel mooi. :eusa_clap: