wat vind jij van onze website??

Gestart door Rogers XC 70 2000, 03-08-2009 14:11:47

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Site vind ik er netjes uitzien!

Je zou kunnen overwegen of je onder het kopje producten 100/60 wat meer uitleg zet over wat de zuiverheid van de biomassa maakt. Bij het contact kopje kun je overwegen of je een aantal namen/afdelingen erbij zet met wie iemand contact zou willen zoeken.

F
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

henry classic v70

Citaat van: Freakybaby op 03-08-2009 18:32:32
Site vind ik er netjes uitzien!

Je zou kunnen overwegen of je onder het kopje producten 100/60 wat meer uitleg zet over wat de zuiverheid van de biomassa maakt. Bij het contact kopje kun je overwegen of je een aantal namen/afdelingen erbij zet met wie iemand contact zou willen zoeken.

F

Wat is bijv. zuivere biomassa en wat onzuiver, die 100 en 60 zal wel 100% zuiver en 60 % zuiver zijn, iets meer uitleg inderdaad.

Het ziet er verder overzichtelijk uit en heeft een zakelijk uitstraling
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

thuur

Mooi overzichtelijk en een rustig ontwerp!

Kan nog iets rustiger (en in mijn ogen meer samenhangend) door de navigatiebalk bovenin het juiste lettertype of spatiering te kiezen en op alle pagina's een sub menu weer te geven. Zo lijkt het wat springerig, bij het openen van een nieuwe pagina is het de vraag waar je moet beginnen met lezen ;)

Gr 8)

denkweb

Joomla; het blijft een prachtig iets...  ;)

mevita

De website ansich ziet er heel mooi uit  :eusa_clap:
Een paar suggesties van deze kant ;

a) bij contact - adres zie ik het liever zo 6136 PE Sittard-NL
b) onder in de donkere balk email aanklikbaar maken
c) en in de donkere balk onder de 4 navigatie knoppen laten vervallen
d) streepje weglaten tussen Torr-Coal Groep
e) routebeschrijving bij contact toevoegen

Het zijn maar wat tips doe er je voordeel mee,
gr mevita

Rogers XC 70 2000

zo... heb de diverse suggesties doorgegeven aan bob de (website)bouwer...

voor de geïnteresseerden:
zuivere biomassa = 100% biomassa => Torr®Coal 100
onzuivere biomassa = huishoudelijk afval en/of paper rejects (afval uit papier recycling); bestaat uit een groot aandaal biomassa (wij garanderen minimaal 60%) => Torr®Coal 60.

de percentages biomassa zijn van belang voor de hoeveelheid CO2-certificaten en/of voor de hoeveelheid groene stroom certificaten die een gebruiker van Torr®Coal ontvangen kan.