stationeer

Gestart door gerritjan, 10-09-2009 10:25:11

Vorige topic - Volgende topic

gerritjan

effe een vraag waarom loopt de mijne als hij niet in de  pstand staat wel goed stationeer en als ik hem in de p stand zet dan gaat hij zoeken in zijn toerental volgens mij moet het toch niets uitmaken in wat voor een stand in hem zet mijn automaat [bj 99]
gr gerritjan
ger

--BUMP--

Je bedoelt dat het toerental eventjes omhooggaat en dan weer terug naar normaal?

gerritjan

nee hij blijft dan schommelen en als ik hem gewoon in de d laat staan is er niets aan de hand
ik weet el dat het de regelklep is maar waarom meer onregelmatigheid in de p stand ???
ger

Enno

Citaat van: gerritjan op 10-09-2009 10:25:11
effe een vraag waarom loopt de mijne als hij niet in de  pstand staat wel goed stationeer en als ik hem in de p stand zet dan gaat hij zoeken in zijn toerental volgens mij moet het toch niets uitmaken in wat voor een stand in hem zet mijn automaat [bj 99]
gr gerritjan

Hoe reageert hij in de N-stand?

In alle overige standen (dus niet P&N) is de motor gekoppeld aan de bak....en is het stationair toerental stabiel.

gerritjan

het is precies zoals je het zegt in de p/n variabel en in de rest bij stilstand perfect [heel iets schommeling maar niet hinderlijk]
ger

gerritjan

effe  terug te komen op mijn stationeer nieuwe software erop en klep schoon gemaakt en loop weer perfect nu maar hopen dat het zo blijft :eusa_dance:
ger