Volvo Klassieker Beurs 24 & 25 oktober 2009

Gestart door Gerrit, 03-08-2009 21:48:40

Vorige topic - Volgende topic

vasquez

ook ff snel gaan kijken vandaag met mn kleine neefje.

auto vooraf eerst ff door de (lappen)wassstraat gehaald, stap ik uit zie ik mn dakspoiler half achter de auto hangen  :-X
beugeltjes bleken ook flink verroest, binnen dus ff gekeken of ik nieuwe kon vinden maar helaas niet geslaagd.

Ik was buiten volgens mij de enige met een DOP, verder wel super veel CY's gezien, het aantal verbaaste me eigenlijk. 

walter leever

Citaat van: vasquez op 25-10-2009 20:20:59
ook ff snel gaan kijken vandaag met mn kleine neefje.

auto vooraf eerst ff door de (lappen)wassstraat gehaald, stap ik uit zie ik mn dakspoiler half achter de auto hangen  :-X
beugeltjes bleken ook flink verroest, binnen dus ff gekeken of ik nieuwe kon vinden maar helaas niet geslaagd.

Ik was buiten volgens mij de enige met een DOP, verder wel super veel CY's gezien, het aantal verbaaste me eigenlijk. 

spijtig van je spoiler(maar de dealert heeft er genoeg,beugeltjes ;) )
Ik denk dat elke andere kleur als cy vandaag in de minderheid was :eusa_think:

san

Was weer een leuk dagje, asbak gescoord (rook geeneens),stabi-stangetjes en 2 zweedse vlaggen (stickers) Een kraampje bezocht en naar het springkussen,dit herhaalde zich zo'n 10 keer voor ik de 850 stand aandeed,toen weer kleien en bloemvissen.Daarna weer een paar kramen en op naar de schmink....We hebben ons vermaakt  ;)

mehn

Ben ook weer thuis. Toen ik binnen kwam was het plotseling erg snel afgelopen...volgens mij toch echt een half uur te vroeg.  ::)

Nu zit ik met een dilemma. Eerst 4 pagina's forum bijlezen of de auto leeg maken, alle clubartikelen tellen en sorteren, de kas opmaken, bestelling plaatsen in de webshop  :eusa_think:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Doe eerst het forum maar.
De rest kan morgen ook nog  :P

Starbuck

Citaat van: mehn op 25-10-2009 20:33:14
Ben ook weer thuis. Toen ik binnen kwam was het plotseling erg snel afgelopen...volgens mij toch echt een half uur te vroeg.  ::)

Nu zit ik met een dilemma. Eerst 4 pagina's forum bijlezen of de auto leeg maken, alle clubartikelen tellen en sorteren, de kas opmaken, bestelling plaatsen in de webshop  :eusa_think:
Citaat van: Ben op 25-10-2009 20:39:55

Neem nou maar eerst tijd voor een koffie... ;)

Spijtig dat ik er vandaag niet bij kon zijn. :(

mehn

Citaat van: Ben op 25-10-2009 20:39:55

Ja baas :P

Ik heb een middenweg gevonden: de eerste 2 pagina's zijn bijgelezen, nu de auto leegmaken voordat de buurt het doet  :evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

KIM

Dit zijn toch echt de mooiste Volvo's hoor:

MichielMaas

razorx

Helemaal mee eens KIM, ik heb ervan zitten smullen. Vooral die gele P1800 binnen.

Na deze VKB weet ik het zeker. De CY was het standaard model, voor iedere andere kleur moest je bijbetalen. ;)
De kids hebben zich ook prima vermaakt.

arjenT5R

Citaat van: razorx op 25-10-2009 21:01:39
Helemaal mee eens KIM, ik heb ervan zitten smullen. Vooral die gele P1800 binnen.

Na deze VKB weet ik het zeker. De CY was het standaard model, voor iedere andere kleur moest je bijbetalen. ;)
De kids hebben zich ook prima vermaakt.

wel eens een busje filler gebruikt van motip?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

fearless

san

ronaldje

zeer geslaagde beurs

2 fotoos omhoog blauwe 360 mooooooooooiiii :P (die in het midden)
850 t-5 1995  340gl 1988   360glt 1987
  214.000km      85.000km     168.000km

UserID6342

Vandaag ook geweest, leuke dag gehad.  Samen met Jeff al ff over de beurs heengeklost en hier en daar ff gespiekt naar de dingen die aangeboden werden.  Erwin naar binnengeloodst en elkaar op de 850clubstand getroffen, lekker met zijn 3en even een paar rondjes gelopen. Nog even wat gegeten met Henry, Erwin en Jeffrey samen.  Jeffrey was het beu en ging in de auto zitten lezen, toen zijn Erwin en ik nog maar eens erover heen gegaan.  Leuke dingen gezien en echt hele leuke, mooie auto's.  Fantastisch.  De foto's die ik heb gemaakt zijn wel allemaal van P1800's, 444, 544 en de Amazon, maar mag de pret niet drukken.

Het blijven toch, in mijn ogen, de mooiste Volvo's

Buiten op de parkeerplaats was het gezellig druk, zeker door het mooie weer en daar ook een aantal schitterende 850's gezien.  Helaas geen foto's van gemaakt.  De kleur CY was erg goed vertegenwoordigd.  Kortom, erg leuk en op naar volgend jaar !  Organisatie, bedankt !!