Rica chiptuning in het noorden

Gestart door jaap, 16-12-2003 20:35:00

Vorige topic - Volgende topic

jaap

Hallo,

Ik was vanmiddag toevalligerwijs bij een volvo dealer in dokkum. Pratende weg over een zwarte t5-r estate
( waar ik naar op zoek ben) kregen we het over chiptuning.
toen zei ik tegen de verkoper "zodra ik een zwarte t5-r bezit laat ik hem waarschijnlijk bij rica chip tunen", waarop de verkoper zei "Wij hebben sinds twee weken het dealerschap van rica".
Dus met andere woorden,  noordelingen hoeven niet meer naar rica te rijden, omdat het chip tunen nu ook in de buurt kan. Het enige nadeel wat hieraan kleeft is dat je de computer van de 850 twee dagen kwijt bent eb dus niet kan rijden.

gr jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marc 0101.001

Dan sturen ze 'm dus gewoon op naar Rica.... dat kun je zelf ook doen natuurlijk.

Entuscan

indd als je 2 dagen je wagen daar moet laten staan ontgaat het nut me ook compleet

kan je beter een dagje vrij nemen en zelf naar rica
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Johann

Ik dacht dat de Volvo/RICA dealer in Oldenzaal wel kan prommen en solderen.

T W R 850

er staat ook nog een gechipte zwarte (waar jij naar op zoek bent)op m. plaats..............................oeps.

Marc 0101.001

Citaat van: Entuscan op 16-12-2003 21:27:37
indd als je 2 dagen je wagen daar moet laten staan ontgaat het nut me ook compleet

kan je beter een dagje vrij nemen en zelf naar rica

Of naar een ander..... klaar terwijl u wacht  ;D

Rudi

Vreemd dat Sneek dat niet heeft.Alhoewel diegene die dat zou doen had toen een motorongeluk gekregen.Mij een raadsel waarom hij nu niet verdergaat.Zal ,s checken binnenkort.

Verder komt m,n dealer er ook niet aan,alleen in Wateringen vertrouw ik m,n auto 8)
Dr.Go-Fast...

jaap

Citaat van: T W R 850 op 16-12-2003 21:34:16
er staat ook nog een gechipte zwarte (waar jij naar op zoek bent)op m. plaats..............................oeps.

Er staan wel meer op m.....pl....
eigenlijk zoek ik 1 met nl papieren en complete onderhoudshistorie. En het liefst via een dealer in de omgeving
Tips???????

Thanks anyway
jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zippo

Citaat van: jaap op 16-12-2003 22:38:54

eigenlijk zoek ik 1 met nl papieren en complete onderhoudshistorie. En het liefst via een dealer in de omgeving
Tips???????

Thanks anyway
jaap

Sedan of estate??

Zippo

Reitse

Citaat van: Zippo op 02-01-2004 17:03:59
Citaat van: jaap op 16-12-2003 22:38:54

Tips???????

Thanks anyway
jaap

Sedan of estate??

Zippo

Citeer
Pratende weg over een zwarte t5-r estate
( waar ik naar op zoek ben) kregen we het over chiptuning.
;) :P

micdee

Ik weet niet precies waar je uhm vandaan wil hebben, maar er staat er nog 1 in midden NL... (bij mij voor de deur  ;D)

ed

Citaat van: micdee op 03-01-2004 13:21:27
Ik weet niet precies waar je uhm vandaan wil hebben, maar er staat er nog 1 in midden NL... (bij mij voor de deur  ;D)

Ben je'm zat Mic?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

T W R 850

estate hoezo???? ook een sedan????vertel!