Afscheid van mijn 850 t5 estate

Gestart door lzondervan, 07-08-2009 19:00:44

Vorige topic - Volgende topic

lzondervan

Vandaag was dan de dag dat ik mijn lease auto op kon halen.
Helaas betekend dit ook dat er afscheid genomen moet worden van mijn Volvo 855 T5 2.0

Ik heb hier bijna 2 jaar met zeer  veel plezier mee gereden en vind het dan ook jammer dat hij nu niet meer in mijn bezit is.
DE volvo kon ik namelijk bij de dealer achterlaten en zo nog een mooi bedrag ervoor krijgen. Via marktplaats kreeg ik hem niet binnen een week verkocht.

Mijn nieuwe auto is de nieuwe renault megane coupe met de TCE 180 moter en de privilege uitvoering. Dit betekend 180 pk turbo motor en verder van binnen leren bekleding en alle opties welke mijn volvo ook had.

Erg actief ben ik hier niet geweest. Wel nog een keer in het begin met Chris afgesproken en mijn bougies te verwisselen en 1x bij een a4 meeting geweest.
Toch heb ik wel heel veel gelezen en geleerd hier!
Het forum en vooral het offtopic gedeelte zal ik zeker blijven volgen!

Gegroet allemaal!
Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995

hathü

Soms kan het niet anders,maar zoals je zegt wel jammer van je T5. Wel goed dat je Renault een lease is, hoef je niet wakker te liggen van eventuele reparatiekosten, of zijn de nieuwe Renault,s inmiddels wel betrouwbaar. Hopelijk beleef je veel rijplezier aan de Megane, met 180 pk moet dat gaan lukken.