Rokende Volvo

Gestart door Joris_Scholte, 11-11-2002 12:50:05

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Met dit koudere weer komt er bij een koude motor een flinke (witte) pluim uit de pijp. Als de motor op bedrijfstemperatuur is is er niks aan de hand. Het ziet er wel gaaf uit, maar kan dit geen kwaad? Ik denk zelf dat het alleen maar condens is, want ik ruik geen vloeistoffen die niet mogen meeverbranden. En voor zover ik weet rookt een Volvo altijd een beetje met koud weer.

Walter

Hallo Joris,

Waarschijnlijk idd niets om je zorgen over te maken. Het is nu nogal een beetje vochtig en ddardoor blijft er idd een beetje vocht in zitten. Doet mijne ook... Heb het trouwens effe nagevraagd bij onze chef werkplaats en die zei hetzelfde!

Ik hoop dat je ongerustheid beetje weg is.

Greetzzz

Walter S.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

micha

Gelukkig geen blauw/zwarte rook. De mijne heeft als ie koud is ook witte rook.

Joris_Scholte

Hoi Walter en Micha.
Was niet echt ongerust, maar dacht dat het geen kwaad kon om een beetje navraag te doen.
Afgelopen weekend reed ik 's nachts naar huis van een verjaardag, en een andere automobilist was druk aan het wijzen naar de uitlaat; hij dacht dat ik een vastloper had. Wel tof dat hij de moeite ervoor deed, maar ja. Was gelukkig niks aan de hand.