Dé allerbeste vakantieadresjes

Gestart door Starbuck, 11-08-2009 14:30:49

Vorige topic - Volgende topic

verron

Citaat van: Marc O. op 10-06-2010 20:33:40
Citaat van: verron op 10-06-2010 08:34:04
Citaat van: Marc O. op 10-06-2010 08:06:34
Citaat van: verron op 10-06-2010 07:47:15
Als er nog échte liefhebbers zijn, voor het échte Zweden gevoel  :eusa_whistle:..........weet ik ook nog wel een adresje:
http://www.varmland-sweden.com

Leuke huisjes/huizen voor interessante prijzen! Ik houd het in gedachten voor volgend jaar.

Wees er wel vroeg bij, januari zit het meeste al vol hoor. En uiteraard voor forum leden gaat er nog 10% van de prijs af.

In januari al?? Zo vroeg zijn we meestal niet met het boeken van onze zomervakantie.

Yep, de meeste boekingen beginnen oktober november op gang te komen. Als je in Zweden een leuke plek wilt moet je er snel bij wezen.
Je hoeft niet te boeken, een optie nemen kan ook. Wij Ned. zijn nu eenmaal sneller dan die verd@#de Zweden
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

wepster

http://www.enzianrauris.at/

voor de oostrijk liefhebbers is een nederlandse beheerder dus lekker makkelijk met eventueele vragen en daarbij .
je mag er honden mee nemen oja ik heb er een weekje in september besproken moet enkel nog goedkeuring krijgen van mijn werkgever dan ga ik er lekker genieten met een obstler op het balkon van de oostrijkse omgeving ;D
en ik moet eerlijk toegeven heb vandaag telefonisch contact gehad met de beheerder (echt een top kerel net als zijn vrouw ) zeer fijne info en zeer veel is bespreekbaar  :eusa_clap:

ps is ook nog eens een forumer ook ;D

francois

ps is ook nog eens een forumer ook

dan komt het helemaal goed   ;D

Starbuck

Klein vakantiehuisje in de Belgische Ardennen... ;D
www.nisramont.be

Voor de échte die hard fan van Zweden.

www.fjallspirit.com

Easterboy

Citaat van: Starbuck op 13-07-2010 18:05:01

www.fjallspirit.com
Heb je hier ervaring mee? Dit lijkt mij opzich wel leuk. :eusa_think:

FelixB

Wie kent nog een leuk adresje in Centrum Antwerpen, vrijdag 23 op zaterdag 24 juli?
2 personen, 1 nacht
855R & C70 T5 cabrio automaat

Starbuck

Citaat van: FelixB op 14-07-2010 13:22:56
Wie kent nog een leuk adresje in Centrum Antwerpen, vrijdag 23 op zaterdag 24 juli?
2 personen, 1 nacht

www.hotel-sandt.be

www.hotel-julien.com

Starbuck

Citaat van: Easterboy op 14-07-2010 13:12:54
Citaat van: Starbuck op 13-07-2010 18:05:01

www.fjallspirit.com
Heb je hier ervaring mee? Dit lijkt mij opzich wel leuk. :eusa_think:

Hele goede vrienden van ons hebben dit in februari gedaan.
Moet ongelofelijk geweest zijn.

FelixB

Citaat van: Starbuck op 14-07-2010 13:35:47
Citaat van: FelixB op 14-07-2010 13:22:56
2 personen, 1 nacht

www.hotel-sandt.be

www.hotel-julien.com

Dank je wel, ik zal het eens met de baas overleggen als ze van haar werk komt.

Kingfisher

*Schop*

Wij willen aankomende zomer niet te ver weg ivm eerste vakantie met de kleine man erbij, dus de keuze is gevallen op Denemarken.
Wie weet nog leuke adresjes in Denemarken?

Wensen: huisje aan (zoet) water, want pappa wil vissen!  ;D

Verder geen eisen mbt luxe of prijs.

Luc

Niet in Denemarken...

Wij zijn net terug van een lang weekend Biersdorf-am-See, in de Eifel.
Twee- of driepersoons kamer, zelfde prijs, bij Hotel Theis Mühle, 32 euri per nacht incl. ontbijt.
Ontbijt is er super, bovendien is het hotel tevens een (graan)molen en bakkerij. 's Avonds is er een eenvoudige kaart, maar geweldig eten, en meer dan voldoende.
Lekker Bitburg bier aan leuke prijs.
Eigenlijk ideaal voor een midweekje of weekendje weg. Vanuit Biersdorf ben je in minder dan een half uur in Bitburg (brouwerij bezoeken of winkelen), Trier (historische vestingsstad waar je je vrouw ook kunt laten winkelen), Echternach (Luxemburg, eigenlijk een gat ter grootte van Elsloo, maar met een semi-historisch centrum waar je lekker en goedkoop kunt eten en voor toeristenprijzen winkelen). Iets langer rijden is Luxemburg stad, Diekirch, Bonn, en verder heb ik eigenlijk niet gekeken.
Biersdorf zelf is vrij saai, paar hotels en pensions, en dat is et. Leuk cafe waar je tot 3 uur kunt blijven doorhijsen is er niet.
Vissen kan er wel, de Bitburg-see is een vrij rustig en fors stuwmeer. Als papa forel wil vangen moet ie echter de grens over, want dergelijke superlekkere vis zit daar niet, het water is te rustig.
Bos is er zat, loop het bos in, steek een fikkie, rooster een eekhoorn, of ander vlees, maakt niet uit, er is zoveel bos, en nergens kom je ook maar een mens tegen. Mijn vriendin en ik hebben daar rondgelopen en ons serieus afgevraagd of we t wel zouden overleven als onze GSM's t niet meer zouden doen. We hebben meer dan 10 km gewandeld, en we zijn 4 mensen tegengekomen (een groep, 4 Fransen).

Vanuit Z-Limburg, mits je de Belgische snelweg mijdt, een goed uur rijden (maar dab niet bang zijn om meer dan 160 te rijden.). Rij je door Belgie (benzine goedkoop, maar je banden hebben meer te lijden dan doorgaans in een heel jaar), anderhalf uur.

Bier en andere alcoholische dranken zijn er veeeel goedkoper en veeeel ruimschootser beschikbaar dan in Denemarken. Zet je kompas ondersteboven en rij naar de Eifel. Je vrouw zou het niet merken en je kinderen ook niet.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

BOV

Iemand nog toevallig tips voor een leuke b&b, ofzo (met parkeerplaats) in Edinburgh?

Willen midden september (helaas net na de taptoe) een weekje met wat vrienden de stad
daar onveilig gaan maken...
I take pictures and build stuff...

viking_in_shorts

Citaat van: Kingfisher op 22-02-2011 20:49:40
*Schop*

Wij willen aankomende zomer niet te ver weg ivm eerste vakantie met de kleine man erbij, dus de keuze is gevallen op Denemarken.

Wensen: huisje aan (zoet) water, want pappa wil vissen!  ;D

Huisje kan ik geen tip over geven. Wel kan ik je vertellen wat wij gedaan hebben:

We hadden dit huis (met zwembad etc) op een redelijke locatie.

We zijn geweest in:

Legoland - erg leuk. Het was niet perfect weer (=waterig zonnetje in de lente) waardoor we veel geluk hadden met hoeveelheid bezoekers.
Esbjerg - Beelden waar je 5 minuten naar kijkt. Daarna het mooie aquarium en zeevaartmuseum.
Fredericia - fantastische (buiten) speeltuin voor de kinderen, gezien de dierentuin dicht was.

FelixB

http://www.vakantiewoningardennen.nl/

Proper en niet duur (goedkoop) ; uitermate geschikt voor groepen t/m 8 personen!

Kingfisher

Citaat van: viking_in_shorts op 23-02-2011 13:24:11
Citaat van: Kingfisher op 22-02-2011 20:49:40
*Schop*

Wensen: huisje aan (zoet) water, want pappa wil vissen!  ;D

Huisje kan ik geen tip over geven. Wel kan ik je vertellen wat wij gedaan hebben:

We hadden dit huis (met zwembad etc) op een redelijke locatie.

We zijn geweest in:

Legoland - erg leuk. Het was niet perfect weer (=waterig zonnetje in de lente) waardoor we veel geluk hadden met hoeveelheid bezoekers.
Esbjerg - Beelden waar je 5 minuten naar kijkt. Daarna het mooie aquarium en zeevaartmuseum.
Fredericia - fantastische (buiten) speeltuin voor de kinderen, gezien de dierentuin dicht was.
Ziet er niet verkeerd uit!