Cruisecontrol 855 10V

Gestart door Brambo, 07-10-2003 23:09:43

Vorige topic - Volgende topic

Brambo

Hi, ontvang graag tips/tricks over hoe/waar tegen redelijke kosten aan een cruise control te komen voor mijn 855,10V 1996. Helaas zat er toen nog niet standaard CC in. Is een 2de hands CC OK via Auto Rima, Druten of Marans, Veldhoven? En waar kun je de CC laten inbouwen. Graag uw reacties, bvd

)0H@N

Ik heb eigenlijk de zelfde vraag,:D alleen gaat het bij mij om een 94'er T5.

Nu heb ik net ergens gelezen dat alle 850-uitvoeringen die voorzien zijn van electrische ramen en spiegels alzijn voorbereid op cruise control.

Misschien is dat bij jouw ook het geval? waardoor de misschien de inbouw gemakkelijk zelf gedaan kan worden, door bij een autodemontagebedrijf of bij de dealer een los pookje ??? te halen.

Misschien zijn er mensen op dit forum die hiermee bekend zijn of dit inmiddels al eens uitgevoerd hebben.
Dat wil zeggen de inbouw van een cruisecontrol org. Volvo. Dus klopt het dat deze voor bereid zijn?

Groeten Johan :icon495:
Thank you for flying with Volvo.

Brambo

Heb inmiddels een originele Volvo cruisecontrol via Marans, Veldhoven. Was in een paar weken geregeld, CC a Euro 180,-, plus montage a Euro 100,- en kreeg ook nog een leenauto mee voor 1 dag.  CC werkt en voldoet prima. Bedankt voor de info en adviezen