spontaan los-laten van deurpaneel binnenbekleding

Gestart door Herbert, 10-12-2003 10:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Herbert

Mijn S70 van 1998 met halfleer interieur heeft last van loslatende bekleding aan de deurpanelen. Het gaat om het kunststof stuk (immitatieleer zeg maar) waar ook de knoppen voor de raambediening etc in zitten. T wordt echt heel lelijk en ik kan mijn linker elleboog er niet meer kwijt nu. Eigenlijk alle 4 deuren hebben er last van. Weet iemand of ik dit kan herstellen? Vervangen door nieuwe panelen schijnt een hele dure grap te worden.

denkweb

Is daar een keer een hoop vocht tussen gekomen ofzo??

HanH

Je kunt de bekleding het beste op een niet al te zichtbare plaats
lossnijden, lijm ertussen, goed aandrukkken en klaar is kees!

Herbert

Citaat van: denkweb op 10-12-2003 10:49:00
Is daar een keer een hoop vocht tussen gekomen ofzo??

Voor zover ik weet niet. Maar ja, ik heb hem pas een jaartje...
Overigens heb ik het ook al eens bij een andere (V70) gezien die te koop stond. Ook een '98-er. Denk zelf dat het komt door slechte lijm o.i.d.

Herbert

Citaat van: HanH op 10-12-2003 10:52:29

Ha, iemand met ervaring? Mooi! Ik wil het gelijk gaan proberen, maar heb de indruk dat die kunststof "folie" gekrompen is (staat helemaal strak). Kom ik daar mee weg denk je? Wellicht verwarmen met een fohn?

Herbert

Citaat van: Herbert op 10-12-2003 10:57:54

strak in de hoeken waar hij is losgelaten, bedoel ik.
Ha, iemand met ervaring? Mooi! Ik wil het gelijk gaan proberen, maar heb de indruk dat die kunststof "folie" gekrompen is (staat helemaal strak). Kom ik daar mee weg denk je? Wellicht verwarmen met een fohn?

Herbert

Joooo. Geprobeerd. Cosmetische chirurgie toegepast, kun je beter aan een echte arts overlaten. Het resultaat is verschrikkelijk. Vrees dat ik nu aan een nieuw paneel toe ben.

Herbert

:'(
In oude guldens komt zo'n paneeltje op fl 701,00 incl BTW. AAAAAACHCH!!!!

Roeland

Heb hetzelfde probleem! Zou niet moeten mogen. Bij één deur zit ie nog strak. Bij de drie andere allemaal losgelaten in het hoekje inderdaad. Superlelijk.

Ben ook zeer benieuwd naar een goede oplossing...

Zou bijna uit coulance vervangen moeten worden. Dit mag toch niet bij een auto van nog geen 5 jaar oud???
66 > Daf 66 > 745 2.3t > 855 2.5 20V > V70 XC > V70 D5