Gordel rolt niet meer goed op!

Gestart door Frankmeijers, 04-09-2007 16:12:57

Vorige topic - Volgende topic

Frankmeijers

Sinds een paar dagen rolt de gordel aan de bijrijderskant niet meer goed op. Nu hangt er een gedeelte los en tikt bij rijden hinderlijk tegen bekleding. Hoe kan ik dit oplossen?

pwassink

Citaat van: Frankmeijers op 04-09-2007 16:12:57
Sinds een paar dagen rolt de gordel aan de bestuurderskant niet meer goed op. Nu hangt er een gedeelte los en tikt bij rijden hinderlijk tegen bekleding. Hoe kan ik dit oplossen?

Gordel gewoon omdoen ?  ;D

Ah aangepast .. nu staat er bijrijderskant ..  :eusa_whistle:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

T-man

de gordel in spuiten met cockpitspray werk vaak.. helemaal uitrollen,inspuiten en weer rollen..
succes

michiel

Heeft mijn bijrijderskant ook wel eens last van. Is altijd tijdelijk (want nog steeds terugkerend) op te lossen door 'm even met wat korte rukjes naar boven te trekken.

Iemand enig idee hoe dit komt?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Tamarzilla

Dat probleem heb ik ook, maar dan met de gordel rechts achterin.

Deze rolt niet geheel op, en dat is lastig, als je dochter van vier er niet oplet dat hij niet tussen de deur komt.

Hoe op te lossen, want naar mijn idee kom je niet gemakkelijk bij het rolgedeelte.

Groet,

Frank
T5, rica getuned