Vibratie achter remmen

Gestart door Henida, 21-08-2009 22:09:09

Vorige topic - Volgende topic

Henida

Ik heb inmiddels alles verholpen als volgt.
De remklauwen gecontroleerd, die waren goed!
Maar ik zag dat de remleiding links achter niet in de klemmetjes zaten, die weer vastgeklemd.
na dat ik alles heb schoongemaakt heb ik alles weer terug geplaatst en de vibratie is verdwenen!
Ik ben weer in mijn nopjes.  :eusa_boohoo:

Bedankt voor alle reacties. :eusa_dance:
Gr. Frans

mounty

Goeden dag allen.
Ik ben eigenaar van een 850 station van '95 met een 2 liter blok er in.
Nadat ik de auto een paar weken in mijn bezit had begon het lampje van de ABS te branden. Soms ging die uit maar vaak ook niet. Daarnaast schakelde de ABS in op het moment dat ik bijna tot stilstand kwam. Twee keer terug geweest naar de handelaar. Niets kunnen vinden bij het uitlezen. Andere unit er in. Bleef de zelfde klachten houden. Weer terug. Nog steeds de zelfde klachten. Weer terug. Weer andere unit er in. Nu is het lampje uit maar zag dat die toch nog even aanstond na het starten. En de ABS schakelde weer even in bij het bijna tot stilstand komen.
Ik ben radeloos!
Koop je een auto voor grofgeld en functioneerd die niet naar behoren!

henry classic v70

Citaat van: mounty op 17-11-2009 13:15:18
Koop je een auto voor grofgeld en functioneerd die niet naar behoren!

Wat heb je ervoor betaald dan en als dat het enige is, functioneerd de rest dan wel naar behoren..... :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ludo

Nadat ik de auto een paar weken in mijn bezit had begon het lampje van de ABS te branden. .....Twee keer terug geweest naar de handelaar. Niets kunnen vinden bij het uitlezen.

Als er een lampje permanent gaat branden, zit er ook een foutmelding in.
Zal dan vast wel aan de handelaar liggen dat ie niks vind.  :eusa_doh:

Over brandende ABS lampjes is er wel meer geschreven hier, is meestal een paar tientjes werk en je bent klaar...

thuur

Citaat van: Ludo op 17-11-2009 20:30:53
Nadat ik de auto een paar weken in mijn bezit had begon het lampje van de ABS te branden. .....Twee keer terug geweest naar de handelaar. Niets kunnen vinden bij het uitlezen.

Als er een lampje permanent gaat branden, zit er ook een foutmelding in.
Zal dan vast wel aan de handelaar liggen dat ie niks vind.  :eusa_doh:

Met de uitzondering: als je geen foutcodes hebt, dan is je contactslot waarschijnlijk kapot.

Gr ;D