Hallo

Gestart door Oer855GLE, 21-08-2009 23:35:58

Vorige topic - Volgende topic

Oer855GLE

Onze Volvo is een Petrol kleurige 850 estate GLE van juni 1993 die wij gekocht hebben toen hij net drie jaar was. Een heerlijke auto die alles had wat wij nodig hadden en eigenlijk nog steeds heeft. Geen airbags is het enige jammere, maar het gevoel van veiligheid is er niet veel minder om. De eerste eigenaar heeft er door Deltamil een airco in laten zetten omdat het zonder niet te harden was. Verder was er een armtseun tussen de voorstoelen gemonteerd. Door de tweede eigenaar werd de trekhaak eraf gehaald en overgezet op een krachtiger 850 estate omdat de GLE te zwak was voor zijn boot. Wij zijn dus derde eigenaars en hebben een hondenrek, een interieurfilter en een rolhoes laten monteren. Binnen de garantie het getik onder de motorkap geclaimd, maar slechts voor de helft het vervangen van de klepstoters vergoed gekregen. Verder eigenlijk geen grote problemen gehad. Het dashboardkastje ging ineens niet meer open en dat heb ik met hulp van dit forum door de truc met het gaatje (en hardsoldeer) een aantal jaren geleden zelf gefixt. Het achterdeurslot deed op een gegeven moment niet meer mee met de voordeursloten en kon voor de hoofdprijs door de dealer gemaakt worden. Dat deden we dus niet en intussen heeft dit slot zich zelf gerepareerd. Het olieverbruik dat hij al vele jaren had is geheel over sinds een oplettende monteur onlangs een pomp van een nieuwe pakking voorzag. We doen dus niet veel zelf, meestal door tijdgebrek, maar als het kan sleutel ik graag wat aan de auto. Laatst de loszittende dakrails (verroeste veertjes) vastgezet met de originele veertjes van de dealer omdat lijm niet bleef zitten. Ik zal dus vooral vragen stellen en heb helaas niet veel ervaring om aan discussies op dit forum bij te dragen. Met vriendelijke groet, Oer855GLE

-D©©©L-

Welkom op dit forum,

Zo'n uitgebreid intro kan natuurlijk niet zonder foto's  ;D

Lampje

Citaat van: Oer855GLE op 21-08-2009 23:35:58Het dashboardkastje ging ineens niet meer open en dat heb ik met hulp van dit forum door de truc met het gaatje (en hardsoldeer) een aantal jaren geleden zelf gefixt.

Welkom natuurlijk! Na jaren 'lurken' ben je plots 'uit de kast gekomen'. Wat heeft je nu doen besluiten om een account aan te maken?

Ik hoop dat je nu niet tegen grote technische problemen aangelopen bent?

En inderdaad; we willen nu voor minstens 3 jaar foto's zien ;D

sean850

welkom hier en heel veel plezier met je roffel nog

maar eeh de foto's  :eusa_pray:

rifwachter

Welkom op het forum,

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

henry classic v70

Citaat van: Lampje op 22-08-2009 07:07:02
Welkom natuurlijk! Na jaren 'lurken' ben je plots 'uit de kast gekomen'. Wat heeft je nu doen besluiten om een account aan te maken?

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar........
Maar beter laat dan nooit toch
Welkom hier
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

FGG

Welkom op 't Forum.

Hoe ziet zo'n oer-GLE er eigenlijk uit? :eusa_think:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Piere

Citaat van: FGG op 23-08-2009 10:25:49
Welkom op 't Forum.

FGG

Met slagtanden en een dikke vacht ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

FGG

Citaat van: Piere op 23-08-2009 10:28:55
Welkom op 't Forum.

FGG

Knuppel in z'n rechterhand?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Piere

Citaat van: FGG op 23-08-2009 10:29:46
Welkom op 't Forum.

FGG

Yap
En tekeningen op de garagemuur van M3's en S5'en enzo
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Starbuck

Citaat van: FGG op 23-08-2009 10:29:46
Welkom op 't Forum.

FGG

Daar wil ik wel es Foto's van zien.. :eusa_think:

Welkom op het Forum alsnog.