[FORUM MEETING] 17/07/2004: Tuner Treffen Alsfeld 2004

Gestart door s©ub@, 09-12-2003 11:03:33

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

alsfeld...

tsja, tis meer de lol van erheen rijden en weer terug en de duitse "tuningstijl" bekijken (en daarna heel erg bedenkelijk napraten) en dan druk ik het nog subtiel uit...  ;)

maar wel gezellig  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Rudi

Citaat van: TTT242 op 15-12-2003 20:04:27
Misschien dat ik ook eens kom kijken... Wat houd dit tuner treffen in? Staan er ook standen( een beetje deftig) met tuning materiaal?
Niet veel ;D maar het is wel gezellig,vooral bij de ollanders 8)

CiteerDiablo, dat onderschriftje van jou herken ik van een ander berucht forum.......  klopt dat?

Weet niet wat je bedoelt :-X O je bedoelt de TTC de club die zwaar heerscht,ik kom daar heel af en toe idd ::) 8)

Dr.Go-Fast...

ruud

Citaat van: scub@ op 15-12-2003 22:54:59
alsfeld...

tsja, tis meer de lol van erheen rijden en weer terug en de duitse "tuningstijl" bekijken (en daarna heel erg bedenkelijk napraten) en dan druk ik het nog subtiel uit...  ;)

maar wel gezellig  ;D

He Koen, zullen we dat dan maar weer doen? 't is wel de 12e juni, komt wat minder uit, maar de pret van afgelopen jaar ligt nog vers in mijn geheugen.
Ik  twijfel nog
greats
Ruud

s©ub@

ik ga ruud; zonder twijfel; ik ga!  ;D

... al was het alleen maar om te laten zien dat we het in nederland ook, dan niet beter, kunnen ;)

s©ub@

datum gewijzigd:

tuner treffen valt nu op: 17-7-2004

uit organisatorische grond verplaatst :( ???

ruud

Yep!, Ik zei toch dat de twaalfde mij slecht uikwam.

Hebbe ze toch naar me geluisterd :phone:

'k ga dus zeker mee!

Ruud

Ingrid

Hé Mannen,

Leeft dit topic nog of is het een stille dood gestorven omdat het al zo vroeg van tevoren is opgestart? Heb wel zin om te gaan, maar geen zin om dat hele end alleen in Knoet te tuffen.
Iemand nog op zoek naar een navigator???
Volvo is a girls best friend...

denkweb

Omgekeerd mag ik voorlopig nog niet rijden ;-) Geen idee of ik tzt kan en of Kirsten te porren is om mee te gaan... met een beetje mazzel komt alles nog goed een dezer dagen ;-)

thecrew

Citaat van: denkweb op 28-04-2004 20:23:54
Omgekeerd mag ik voorlopig nog niet rijden ;-) Geen idee of ik tzt kan en of Kirsten te porren is om mee te gaan... met een beetje mazzel komt alles nog goed een dezer dagen ;-)
Wat zijn je kansen dan?

denkweb

Joris_Scholte

denkweb

Citaat van: Joris_Scholte op 28-04-2004 20:39:02
Dus er is een kans?

Ik mag mezelf niet te pletter rijden, heb geen rijbewijs. Dus er is een kans  ;D

Rudi

Citaat van: Ingrid op 28-04-2004 18:58:28
Hé Mannen,

Leeft dit topic nog of is het een stille dood gestorven omdat het al zo vroeg van tevoren is opgestart? Heb wel zin om te gaan, maar geen zin om dat hele end alleen in Knoet te tuffen.

Als ik ga mag je wel meerijden...

Denkweb,waarom mag je niet rijden dan?

Weet trouwens niet zeker of ik ga maar waarschijnlijk wel,was vorige keer ook gezellig met Koen Rogier en vele anderen ;D

DW,had het niet mee gekregen sorry,heb ,t gelezen sterkte iig :(

Bezwaarschrift wil meestal wel helpen,rijbewijs voor je werk nodig enzo dan heb je ,m wel eerder terug...
Dr.Go-Fast...

mehn

Citaat van: Ingrid op 28-04-2004 18:58:28

Een navigatrice heb ik al, maar je mag gerust meerijden voor de gezelligheid.  ;)
Mijn navigatrice antwoord namelijk nooit op mijn vragen, roept alleen af en toe waar ik heen moet. Maarja, daarvoor heb ik haar dan ook. ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ingrid

Een navigatrice heb ik al, maar je mag gerust meerijden voor de gezelligheid.  ;)
Mijn navigatrice antwoord namelijk nooit op mijn vragen, roept alleen af en toe waar ik heen moet. Maarja, daarvoor heb ik haar dan ook. ;D
Citeer

Mmmm... ze klinkt wel heel streng, ben ik niet hoor!!!! ;D
Volvo is a girls best friend...