ongelukje

Gestart door 3581, 15-09-2009 23:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Heftig verhaal.

Ben blij dat er geen andere slachtoffers gevallen zijn behalve een boompje, lantarenpaal, de auto en je ego. Succes met de verwerking!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Citaat van: elianmars op 15-09-2009 23:48:38
Oei, bereid je maar voor op heftige discussies. Was een tijdje geleden ook toen Thomas (Vulk) vertelde dat hij in slaap was gevallen onderweg...........

Pas op, het wordt ook nog herfst, dus alle wijsneuzen zullen wel weer hun mening gaan verkondigen  :evil:
Tuurlijk is het niet "verstandig" maar het is nu belangrijk dat je het kunt navertellen (en dat je er iets van leert ;))

Let goed op jezelf, beterschap indien nodig en komt er weer een Volvo?

Sterkte met de afwikkeling.

Kingfisher

Wow, das niet best. gelukkig ben je er zelf goed afgekomen.

Rogers XC 70 2000

Zo zeg, dat is balen.
En dat dan nog wel in os sjoen limburg...
Een geluk dat je het na kunt vertellen en dat de roffel je een goede bescherming heeft geboden. Jammer van de roffel, maar uiteindelijk is het maar blik (wel stevig) en vervangbaar.

Gelukkig dat er niet echt vermanende vingertjes zijn gekomen alhier, want zoiets kan iedereen wel eens gebeuren.

GeertG

Poeh hey, heftig zeg.
Ken de weg daar (niet ver van mijn werk) en die leent zich voor hard rijden.

Hopelijk lichamelijk en psychisch geen verdere gevolgen. Auto is maar materiaal wat vervangen kan worden.
Bewijst toch weer een beetje (niet op leuke manier trouwens) dat onze bolides ons goed beschermen.

Sterkte en succes bij zoektocht naar andere auto.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

henry classic v70

Balen, jammer van de roffel maar "gelukkig hebben we de foto's nog".....
Ook een hele mooie kmstand en misschien kon er nog wel een paar ton bij, maar hoe je het ook bekijkt de 850 was natuurlijk al enorm "ervaren" en zou toch op een gegeven moment aan vervanging toe zijn.
Nu even door de zure appel heen bijten en op zoek gaan naar die vervanging, hoeft je geen rib uit je lijf te kosten, het kost je waarschijnlijk alleen wat moeite met het definitieve afscheid.

Succes met de verdere afhandeling

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

3581

Helaas een paar foto's ontbreken en ja dat in slaap vallen is een gebrek aan slaap.
dus eigelijk teveel van je zelf eisen. Ik heb een eigen bedrijf en werk dus makelijk 12 per dag, dan ook nog thuis klussen in een verbouwing en zie daar het juiste recept voor vroeg tijdig weg dommelen.
Ik heb er van geleerd en het zal me geen tweede keer meer gebeuren.
®©

Kali-Integrali

Ja, enorm balen van je roffel, maar verder mag je van geluk spreken dat je het nog van je af kan typen!

Ik ben zelf weleens bijna in slaap gevallen, ik ben daar zo van geschrokken (bijna in de zijkant van zon 18tonner gereden, één al al banden zag ik met 100 km/u...) dat ik nu wel twee keer nadenk voordat ik de auto instap. Zodra ik moe word stop ik om te pissen en even uit te stappen, ongeacht het feit dat je graag snel naar huis wilt of op bestemming wilt geraken.

Je ziet het ook aan de campagnes "wordt geen slaaprijder" dat er in huidige tijd met alle werkdrukt etc meer aandacht voor nodig is. Gelukkig val jij onder de categorie geluksvogels en kan je het navertellen..

Succes met het verwerken en de zoektocht naar je volgende roffel.

Gr-Martijn

850estatetdi

Je denk al gauw gaat wel goed,maar voor je het weet is het gebeurd.
Ik heb het zelfde gehad toen ik als koerier voor me zelf werkte ff naar alicante heen ging goed terug vlak voor de grens nederland ging het niet goed.
maar wees erg blij dat je zelf niets hebt het had ook anders kunnen zijn.

sterkte

italia

Ai! dat is de tweede die ik hier over hoor deze week, de eerste was een collega die dat begin dit jaar met zn T5-R was overkomen......

Ik moet er niet aan denken maar ook ik ben een potentiele slachtoffer (of dader, hoe je het bekijkt) Werk altijd minstens anderhalf uur snelweg van huis. nu hoef ik gelukkig alleen weekelijks heen en weer maar na een drukke dag is zoiets zo gebeurd, vooral op een lege A7 of A28......

Succes en jammer Rolf. je had vast nog de 7 wel willen zien.. Op naar de volgende dan maar?

francois

gelukkig geen letsel aan je zelf

van mee denkende limburger

razorx

Citaat van: 3581 op 16-09-2009 13:45:06
Helaas een paar foto's ontbreken en ja dat in slaap vallen is een gebrek aan slaap.
dus eigelijk teveel van je zelf eisen. Ik heb een eigen bedrijf en werk dus makelijk 12 per dag, dan ook nog thuis klussen in een verbouwing en zie daar het juiste recept voor vroeg tijdig weg dommelen.
Ik heb er van geleerd en het zal me geen tweede keer meer gebeuren.

Ik ken het, daarom stelde ik mijn vraag van een paar posts terug. Ik ben ook ondernemer en het is soms moeilijk de pieken en dalen op te vangen.

Op een zeker moment heb ik mij zelf gedwongen niet meer zo extreem lang te werken.
Doodgewoon omdat ik mijn productiviteit en alertheid zag dalen.

Ik heb nu als grapje voor mezelf, dat hoe drukker ik het heb, hoe langzamer ik ga werken ;) .
Maar wel secuurder.

Blijkt te werken.

Groeten,
Yits.