vervangen ashoezen links en rechts

Gestart door T5 koeks, 19-09-2009 14:55:14

Vorige topic - Volgende topic

T5 koeks

Mijne heren en misschien dame.

Mijn inport 850 t5 heeft slechte buitenste ashoezen is dit een beetje te doen zelf of moet je een pro zijn?
Ik vroeg mij af of je auto opnieuw moet uitgelijnd worden na vervangen van de ashoezen.

T5turbo

Het is wel zelf te doen,maar een erg vies werkje en niet iets wat je ff voor de deur doet.
Nee, hoeft niet opnieuw uitgelijnt te worden.
Ik heb het pas laten doen en was 100 euro kwijt (incl de hoezen) voor beide kanten.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

razorx

Hier wat plaatjes met uitleg:

Ashoezen en bakkeerring op de makkelijke manier

De rechterkant staat een paar posts verder.

Succes!
Tip: Koop een doosje latex hanschoenen en smeer de onderkant van je nagels met wat vaseline in. Zo houd je een beetje schone handen.

Uitlijnen zou ik wel doen, veerpoot en fusee gaan los, vandaar.

T5turbo

Dat uitlijnen verbaast mij een beetje?  ???
Ik heb hier namelijk nog naar gevraagd in de garage.

Is het misschien alleen nodig na boven genoemde manier van vervangen?  :eusa_think:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

razorx

Citaat van: T5turbo op 20-09-2009 18:09:04
Dat uitlijnen verbaast mij een beetje?  ???
Ik heb hier namelijk nog naar gevraagd in de garage.

Is het misschien alleen nodig na boven genoemde manier van vervangen?  :eusa_think:
Verwachtte de vraag al een beetje. Dat uitlijnen zit je aan vast, zowel op de omslachtige (Vadis en Haynes) als makkelijke manier. Garages doen het overigens ook van binnenuit (dat loshalen).

Groeten,
Yits.