Hoog stationair

Gestart door Christian850, 17-09-2009 15:47:34

Vorige topic - Volgende topic

Thijssie!

Citaat van: onnaj op 18-09-2009 19:08:41
Heb laatst de gasklep bekeken bij het demonteren van het inlaatspruitstuk en deze was echt brandschoon. Hij deed zowel met het originele 850 T-5 als ook met het V70R blok. Daarom verdenk ik, zeker nu ik alle vacuumslangen zowat heb vervangen dat dit toch in de stationair regelkelp zit.

Ow :eusa_whistle:

Ik had zelf last van een vervuilde gasklep en toen kreeg ik een vergelijkbaar karakter...

Hans Duiven

Citaat van: onnaj op 18-09-2009 19:08:41
Heb laatst de gasklep bekeken bij het demonteren van het inlaatspruitstuk en deze was echt brandschoon. Hij deed zowel met het originele 850 T-5 als ook met het V70R blok. Daarom verdenk ik, zeker nu ik alle vacuumslangen zowat heb vervangen dat dit toch in de stationair regelkelp zit.

En de stekker van het gaskephuis zit niet toevallig los of gecorrodeerd?

onnaj

Die heb ik ook losgehad met t vervangen van de carterontluchting en daar was niks geks aan te zien. Kan hem nog wel es met contactspray inspuiten.

Zal morgen ook nog es langs de sloop rijden om een stationair regelklep te halen.

thuur

Citaat van: Thijssie! op 18-09-2009 19:06:16
Citaat van: onnaj op 18-09-2009 18:56:49
Hmm dan ga ik daar ook mee aan de gang..mijn toerental schiet soms met schakelen wat omhoog en valt erg langzaam terug. Dat is niet prettig met schakelen iig

Heeft dat langzaam teruglopen van het toerental niet te maken met een vervuilde gasklep?

Ook :D

@Janno: gewoon schoonmaken met remmenreiniger/alcohol of ontvetter. Daarna wat zuurvrije vaseline en de stekker een keer of 10 erop en eraf klikken. Als je perse contactspray wil gebruiken, koop dan hele goede (dure) en volg de gebruiksaanwijzing.

Gr 8)

Christian850

Citaat van: onnaj op 18-09-2009 21:25:06

Zal morgen ook nog es langs de sloop rijden om een stationair regelklep te halen.

is reinigen initieel niet een stuk goedkoper? Ik zag vd week dat die dingen nieuw zo'n 175 dolllar kosten. Gok dat de sloop ook niet echt goedkoop is.

Correct me if i'm wrong... ;)

christian

Jeroentjuh

Citaat van: onnaj op 18-09-2009 18:56:49
Hmm dan ga ik daar ook mee aan de gang..mijn toerental schiet soms met schakelen wat omhoog en valt erg langzaam terug. Dat is niet prettig met schakelen iig

Daar hebben zoveel Turbo's last van, product eigenschap ;D

onnaj

Vandaag bij Marc geweest en die zei dat het ook volstrekt normaal was...niks aan doen alleen aan wennen :)