Ipod foto organisen ?

Gestart door Turbo-Geek, 21-09-2009 20:04:10

Vorige topic - Volgende topic

Rudy-M

;D ;D ;D

Citaat van: Johann op 21-09-2009 21:23:27
Klopt. Als je op de Mac met mappen werkt kent ie ook geen submappen.

Hoe iPhoto 't weg zet weet ik niet, doe alleen 1 richting iPhone-->iPhoto.

Dat is het mooie van Mac: je hoeft je niet druk te maken hoe de programma's hun data wegzetten. Zolang je in het programma zelf maar ziet hoe je wilt hebben. (Thuurlijk heb je weleens programma's die er een zooitje van maken, maar dat is dan weer snel opgeruimd).

Ik raad de echte control-freaks, die willen weten waar elke 1 en 0 staan, dan ook nooit een Mac aan. Degene die gewoon willen werken met een computer uiteraard wel ;D

axelvr

Citaat van: Rudy-M op 21-09-2009 21:39:05
;D ;D ;D

Citaat van: Johann op 21-09-2009 21:23:27
Klopt. Als je op de Mac met mappen werkt kent ie ook geen submappen.

Hoe iPhoto 't weg zet weet ik niet, doe alleen 1 richting iPhone-->iPhoto.

Dat is het mooie van Mac: je hoeft je niet druk te maken hoe de programma's hun data wegzetten. Zolang je in het programma zelf maar ziet hoe je wilt hebben. (Thuurlijk heb je weleens programma's die er een zooitje van maken, maar dat is dan weer snel opgeruimd).

Ik raad de echte control-freaks, die willen weten waar elke 1 en 0 staan, dan ook nooit een Mac aan. Degene die gewoon willen werken met een computer uiteraard wel ;D

diegene raad ik ook nooit een iphone aan , want met windows mobile kun je dan wel ALLES beheren , het werkt gewoon niet

Rudy-M

Voor het weer ontaard in een Win vs. Mac: ieder OS heeft zijn gebreken.

Emiel

Citaat van: Rudy-M op 21-09-2009 21:44:12

Ja maar.

Al is jullie merkgeilheid met Apple wel heel erg eng. Beetje als de verstokte echte Volvorijder.

Gewoon eng.

Rudy-M

Johann

Met Apple heb je meer tijd om aan die schijt Volvo's te sleutelen..  :eusa_wall:

Starbuck

Citaat van: Johann op 21-09-2009 21:48:56
Met Apple heb je meer tijd om aan die schijt Volvo's te sleutelen..  :eusa_wall:

Tja, aan die Volvo's kan je ook aan laten sleutelen, heb je meer tijd aan de Mac...
Ik moei me niet....

Rudy-M

Jep, zorgeloos filmpjes kijken, bijvoorbeeld.

Turbo-Geek

Vind een Mac ook BS voor wat ik ermee doe maar had ten minste verwacht dat een Iphone wel iets meer kon, wat een crap design mbt foto beheer.
Dit laatste kan je op een Mac + iphoto niet anders doen, wellicht betere beheer op de Mac ansich maar als het eenmaal gesynchroniseerd is op de Iphone/touch dan heb je nog steeds NIET de map/submap structuur en dus zwaar klote.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Johann

En wat als je alleen maar submappen in een "root"map zet? Ik bedoel dan dat je in de "root"map geen losse foto's zet.
Wil dat?

Turbo-Geek

Goeie, ga ik proberen !

Marc O.

Citaat van: Rudy-M op 21-09-2009 21:44:12

Ach ja, nog maar een plaatje dan:

:evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Teddy81

iTunes icm Winblows werkt gewoon niet optimaal.  Gisteren weer het zoveelste voorbeeld. Even een paar fotootjes van mn iPhone proberen te uploaden. Hele PC gecrasht. Heb Winblows opnieuw moeten installeren om de PC weer aan het werken te krijgen. Weer een hele avond naar de klote.
Op de één of andere manier botst Microsoft software ALTIJD met Apple software. Nou ja, meestal dan.

En wat betreft die foto's in submappen... Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt.

Turbo-Geek

Voor de duidelijkheid, I-tunes draait hier vlekkeloos op XP SP3, dus dat is het probleem niet.
I-tunes is wellisbaar niet het meest vlotte programma maar crashen doet het hier niet, niet 1 enkele keer.
Klopt ook wel want 95% van de Ipod/ipohone gebruikers zijn Windows users (en daar worden de centen verdient !) dus ze stoppen echt wel meer tijd in de Windows based I-tunes als in de Mac versie.

Geprobeert Johann, helemaal niks ...
1x map leeg met daarin map leeg met daarin map met 4 pics
Laat nu 1 map zien met naam van de 2e map met de pics van de 3e map, kortom dus helemaal waardeloos.
We lopen hier gewoon tegen een beperking aan.

Zodra er wat diepgang wordt gevraagd dan houd het op  :-\

confruo

Citaat van: Teddy81 op 22-09-2009 09:19:20
Op de één of andere manier botst Microsoft software ALTIJD met Apple software. Nou ja, meestal dan.

of andersom

Citaat van: Teddy81 op 22-09-2009 09:19:20
En wat betreft die foto's in submappen... Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt.

dat werkt niet, en dat lijkt meer een beperking in de Apple software dan iets anders.

http://www.ehow.com/how_2019222_organize-pictures-ipod.html

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=10233318&tstart=0

http://artoftheiphone.com/2009/01/04/how-to-add-photos-to-itunes-for-synching-to-iphone-or-ipod/

die laatste linkzegt evt. nog iets over adobe software dat in je itunes komt te staan, misschien is dat wat?

verder staat wel overal, dat het niet kan