Opnieuw: Even voorstellen

Gestart door leon10-e, 07-01-2010 15:38:15

Vorige topic - Volgende topic

leon10-e

Weer terug... na in maart mijn geliefde 850 tegen een vrachtwagen geparkeerd te hebben (en dat bleek redelijk dodelijk te zijn) ben ik tussendoor "vreemd gegaan" met een V40.... Dat heb ik dus 9 maanden volgehouden, maar ben nu weer terug met een fatsoenlijke S70... Volvo is zeker niet altijd Volvo.... de verschillende types tellen wel degelijk (ZWAAR) mee... De V40 was goed voor kleine afstanden, maar zodra je kilometers moest maken zat je toch niet op je gemak in de auto... Vooral omdat mijn vriend en ik beiden 1.80+ lang zijn... De originele Zweedse zitten toch wat comfortabeler zullen we maar zeggen...

Nu even wat details van de S70:
diesel, automaat, zilver, half leder, climate control, cruise control, electr. ramen, electr. schuifdak en dan nog de normale zaken..

henry classic v70

Ziet er netjes uit deze roeter en als je van een 850 naar een v40 gaat tja dan wordt dat aanpassen.
Ik neem aan dat je in de s70 ook weer moet wennen.........
Niet hetzelfde als de 850 en de v40 maar wel weer het vertrouwde roffel gevoel zeg maar
Veel plezier met de nieuwe aanwinst
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

leon10-e

Ach... dat wennen zal wel meevallen... ik heb me tussendoor kunnen verwennen met de S80 van mijn vriend... En daarvoor heeft hij ook een S70 gehad, dus zal eerder terug vertrouwd zijn... Enkel het automaat zal ik weer even aan moeten wennen... dat is de eerste dagen op mijn gekruisde linkerbeen zitten...

thuur

francois

heb jaren lang v40 en s40 gebouwd is geen slechte auto
maar je kan hem ook niet vergelijken met 800 serie

mooie roffel trouwens  gr 

PK-T

Hey Leon,
Hou hem heel deze keer eh!
grts