Volvo in de bladen !

Gestart door Raf, 14-12-2003 21:21:27

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Citaat van: Hans Duiven op 16-12-2009 22:40:10
Citaat van: MichielMaas op 16-12-2009 22:27:08
De nieuwe IntoVolvo is binnen.

Is dat een leuk magazine of vol reclame met salestalk?

Hans
Het is een chic blad, voor de echte Volvoliefhebber geen echt Volvonieuws maar wel leuke interviews en artikelen over Volvofanaten en bijzonder uitvoeringen.
Foto's komen voornamelijk uit bestaande en bekende archieven. 
Ik vind het wel OK.
Haal bij de Bruna een los exemplaar om er (opnieuw) kennis mee te maken.

rogerV701998

Leuk artikel in AW. Mooie auto. :eusa_clap:

Gr. roger

peter1977

Heb gisteravond nog even de autoweek gehaald. Leuk stukje over de rode 850R. Gave bak!

MichielMaas

Net het filmpie gekeken op autoweek; Zegt ie nu:'een schaap in wolfskleren'????
Ik zou de R meer een Wolf in schaapskleren benoemen. Ziet er braaf en een beetje burgelijk uit, gezinsstation maarrrr wel met veel vermogen en de kracht om petjes te vernederen.

Misschien is het zo ook bedoeld. Wel vet zo opgenomen en een hele mooie R.

Bouke

Heb het net zitten lezen en is een leuk stukkie toch ;)

Henk855

Het is toch ook een schaap in wolfskleren, een heerlijke wagen met een brute uitstraling.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

MichielMaas

Citaat van: sjors855 op 17-12-2009 18:17:27
Het is toch ook een schaap in wolfskleren, een heerlijke wagen met een brute uitstraling.

Sjors
Nou ik ervaar de R meer andersom. Ik vind hem een erg ingetogen uiterlijk hebben; alleen een onderlip en klepspoiler is waar je hem aan kunt herkennen.

Rudy-M

je snapt het concept niet: als er een wolf in schaapskleren rondrijdt, dan is het de T-5(R) wel. Wie verwacht nou van een Volvo dat ie zo hard kan en gaat :evil:

MichielMaas

Citaat van: Rudy-M op 17-12-2009 18:40:51
je snapt het concept niet: als er een wolf in schaapskleren rondrijdt, dan is het de T-5(R) wel. Wie verwacht nou van een Volvo dat ie zo hard kan en gaat :evil:

Het begon ermee dat het mij opviel dat Tim meldde in de video dat het een Schaap in Wolfskleren is.

Jeff

Mooi en leuk filmpje! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850Tim

Citaat van: MichielMaas op 17-12-2009 18:42:49
Citaat van: Rudy-M op 17-12-2009 18:40:51

Het begon ermee dat het mij opviel dat Tim meldde in de video dat het een Schaap in Wolfskleren is.

Ai, foutje :eusa_doh:

Was er heilig van overtuigd dat ik het goed zei.
Schaap in wolfskleren = auto die niet zo snel is als dat ie er uit ziet (volgens vrouwlief)
Wolf in schaapskleren = auto die snel is maar er niet zo snel uit ziet...... als de R (volgens je weetwel ;D )

Filmpje is wel cool, geluid van de roffel komt redelijk goed over. Wegdek was erg nat en modderig...
Simply the best.......

MichielMaas

Het doet verder niks af van de Volvo die je hebt die is super, mooi geluid ook als het gas erop gaat.
Mooi filmpie.  :eusa_clap:

Powerpete

jammer van t ashoesje.... leuk filmpje, t had de mijne kunnen zijn... :eusa_dance:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

elianmars

Ik las het net in de Autoweek. Leuk hoor!

Alleen, het forum is niet (meer) van de 850 club  ;)