Fijn, van die korte lontjes, je kent ze wel..............

Gestart door spitsrijder, 27-09-2009 14:49:23

Vorige topic - Volgende topic

pooh

Citaat van: Ludo op 27-09-2009 20:18:37
Citaat van: pooh op 27-09-2009 18:58:47
heel lullig natuurlijk als je je auto zo aantreft, maarreh ben ik nou de enige die het wat kort door de bocht vindt dat de audi bestuurder al meteen veroordeeld word?

Nou, ik heb er toch al verschillenden voor minder op hun neus geklopt hoor.  :-X

ja op de neus, niet op de auto ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

spitsrijder

Citaat van: pooh op 27-09-2009 18:58:47
heel lullig natuurlijk als je je auto zo aantreft, maarreh ben ik nou de enige die het wat kort door de bocht vindt dat de audi bestuurder al meteen veroordeeld word?

Mja, misschien heb je wel gelijk............ Het is ook niet aan mij of wie dan ook, behalve de gerechtelijke macht, om de Audi bestuurder te veroordelen.
Toch moet ik zeggen dat de beelden niet in het voordeel pleiten van deze bestuurder, je ziet hem om de auto heen lopen maar het krassen kan je niet duidelijk zien.
Het is ook zeker niet mijn intentie om iemand schade te berokkenen.

Misschien vond hij het wel zo'n mooie auto dat hij 'm van dichtbij wou zien, en per ongeluk raakte daarbij zijn sleutelbos de lak (over de gehele lengte van de auto, links & rechts)......... tsja, ongelukje, jammer dat er geen briefje werd achter gelaten.

Helaas ben ik nu geveld door de griep, en kan ik nu niet meteen aangifte doen.
Als het zware hoesten en de koorts gezakt zijn zal ik een poging doen, de uitkomst zal ik uiteraard posten.

UserID6342

Alvast heel veel succes met de afwikkeling van dit mieze geval.  Maar wacht aub niet te lang met aangifte doen, anders heb je dadelijk dat gezeik weer.  Idd zo snel mogelijk regelen en ook uitleggen waarom je de aangifte niet meteen hebt kunnen doen.

GeertG

Tsjonge jonge jonge........ :-\

Succes met afhandeling !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

V70geRwin

spitsrijder

Citaat van: spekkie99 op 28-09-2009 10:29:26
Kan je niet vast via internet aangifte doen?

Al geprobeerd, maar krijg foutmelding; "Als voertuig/kenteken bekend is, is het niet mogelijk via internet aangifte te doen".

Walter

lekker... Maar dat jullie die A2 een Audi blijven noemen...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Snellebaksteen

A2 is korter dan" Polo met kapsones".

Wat een vervelend verhaal zeg, ik hoop voor je dat het een beetje aardig opgelost kan worden.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

-D©©©L-

Citaat van: Snellebaksteen op 28-09-2009 11:53:25
A2 is korter dan" Polo met kapsones".

Maar wel aluminium kapsones dan. Die wegen minder zwaar. 

spitsrijder

Aangifte doen is gebeurd.
Het proces verbaal is opgemaakt in Rotterdam, en wordt naar Leeuwarden doorgestuurd.
Afwachten maar en op hoop van zegen!

francois

zelf maakte ik haast met aangifte doen en al vast verzekering inlichten wat er gebeurd is

sterkte met afhandelen

MICHEL306

als op dat filmpje het kenteken van die audi staat.....dan wist ik t wel, even langs met een flesje remolie  heeft ie ook wat....man kan ik me daar pissig over maken...zoeen eikel met zn leasebak....bah misbaksel

Lampje

Verschrikkelijk vervelend. Op mijn BMW 318i hebben ze een keer boter kaas en eieren op de motorkap gespeeld.

Dat voelt niet goed!

Sterkte met de afwikkeling!

Kingfisher

Sodekonijnen wat een verhaal. Is niet eens mijn auto en ik zit hier al te lezen met stuiterende hartkleppen!  >:(
Hopelijk is de politie een beetje kordaat met het opvragen van de beelden, anders zijn ze straks te laat. Succes met de afhandeling en hou ons op de hoogte!

Vond Spin's idee voor een minimeeting bij mr. Audi overigens ook wel een gezellig plan. Zou ie ook koffie hebben? Oh nee, dat soort dingen mag ik niet promoten natuurlijk. We leven in een rechtstaat waar we het aan de gerechterlijke macht overlaten.  :eusa_pray:

Piere

Citaat van: Kingfisher op 02-10-2009 20:40:07
Sodekonijnen wat een verhaal. Is niet eens mijn auto en ik zit hier al te lezen met stuiterende hartkleppen!  >:(
Hopelijk is de politie een beetje kordaat met het opvragen van de beelden, anders zijn ze straks te laat. Succes met de afhandeling en hou ons op de hoogte!

Vond Spin's idee voor een minimeeting bij mr. Audi overigens ook wel een gezellig plan. Zou ie ook koffie hebben? Oh nee, dat soort dingen mag ik niet promoten natuurlijk. We leven in een rechtstaat waar we het aan de gerechterlijke macht overlaten.  :eusa_pray:

Maar soms, heel soms (nu bijvoorbeeld), als je subtiel genoeg bent, mag je het recht in eigen handen nemen ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/