velgen laten lucht ontsnappen....

Gestart door baskabel4, 27-09-2009 22:34:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emiel


UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 02-10-2009 09:01:17
Citaat van: Dirk342 op 28-09-2009 07:40:04
En dat is ook in principe de standaard prcoedure bij Kwikfit hoor.
Ik neem aan dat ze dat na "de behandeling" niet nogmaals gedaan hebben ? Kleine moeite.
;D  Dat weet ik natuurlijk niet, maar zo zou het wel moeten in ieder geval.  Bij mijn eigen wielen (en vroeger ook bij andere) doe ik het altijd wel ;D

Raoul

Roest op de velgrand komt helaas vaak voor. Velgen laten stralen/poedercoaten, afkrabben met de staalborstel werkt soms niet echt. Ik heb wel ns een heel dun laagje siliconenkit op de roestige plek gesmeerd, was dicht dicht daarna!

elianmars

Citaat van: Raoul op 06-11-2009 18:11:10
Roest op de velgrand komt helaas vaak voor. Velgen laten stralen/poedercoaten, afkrabben met de staalborstel werkt soms niet echt. Ik heb wel ns een heel dun laagje siliconenkit op de roestige plek gesmeerd, was dicht dicht daarna!

Roest op een Columba?  :eusa_think:

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Ik zie wel aluminiumoxide, dat is een metaaloxide net als roest. Alleen is niet alle metaaloxide roest te noemen, die eer is voorbehouden aan ijzeroxide.  :)

Lampje

Silekonenkit op de rand helpt wel eens na een stoeprandje :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 06-11-2009 19:47:09
Ik zie wel aluminiumoxide, dat is een metaaloxide net als roest. Alleen is niet alle metaaloxide roest te noemen, die eer is voorbehouden aan ijzeroxide.  :)

Dat bedoel ik   :)

arjen850

idd band er af, velg rand schoonmaken en klaar is kees.. Tis een veel voorkomend probleem bij de wat oudere licht metalen velgen..
Oxidatie ;)

gr arjen