Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 08-03-2010 23:34:55

Maar hoezo is dat het enige dat je gaat missen? :eusa_think:
;)

Je hebt helemaal gelijk Marc - ik was gewoon toe aan m'n bed. Heb het aangepast ...

Jur

Zal ik de koffie vast klaarzetten?  8)

Hengeveld

Prijsvraag op www.eland.se in reisverslag terugreis. Winnaar krijgt een toepasselijke prijs.

viking_in_shorts

Marc O.

groeten vanaf de veerboot over een of ander Noors fjord, op weg naar Alesund. ETA 1900 uur.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Vanmiddag een poging tot ijshockey gedaan, die natuurlijk compleet mislukt is ;D Even snel douchen en dan uit eten 8)

KIM

tim, marjolein wil je zaterdag nog even spreken :)

viking_in_shorts

Citaat van: KIM op 09-03-2010 21:30:36
tim, marjolein wil je zaterdag nog even spreken :)

Verhuisplannen?

Marc O.

Zo, we zitten in het Alesund Airport Hotel. Was effe lastig om te vinden. Ja, het ligt vlak bij het vliegveld, maar zou ook weer niet zó dichtbij. En in de TomTom staat ie niet. Anyway, prima hotel, niet te duur dus da's wel prettig na het peperdure Scandic van afgelopen nacht :)

Ga nu effe de site opdaten.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Wie probeert hier de boot terug te duwen?

;D ;D

Mooie foto's, Tim!

Taranis

Volgens mij was dat 1 van de Duitse deelnemers...

Morgen in Göteborg wat ophalen voor een forummer en daarna door naar huize viking_in_shorts 8) Iets meer dan 500 kilometer dus dat valt mee :)

Sbv

Citaat van: Taranis op 09-03-2010 22:15:22
Volgens mij was dat 1 van de Duitse deelnemers...

Morgen in Göteborg wat ophalen voor een forummer en daarna door naar huize viking_in_shorts 8) Iets meer dan 500 kilometer dus dat valt mee :)
Mooi,
Je heb bericht van Chris gekregen ?
Goeie reis morgen

Taranis

Citaat van: Sbv op 09-03-2010 22:23:43
Je heb bericht van Chris gekregen ?

Ja, die Chris die niets aan z'n S60 ging veranderen toch? :eusa_whistle:

Citaat van: Sbv op 09-03-2010 22:23:43
Goeie reis morgen

Tnx, komt wel goed, 't is bekende weg ondertussen. Ben jij al aan het aftellen? :P
Maak je auto trouwens even goed vies, dan heeft de schoonmaakPool wat te doen. Mijne is echt letterlijk compleet wit uitgeslagen van het zout. De deur en het kofferdeksel kraken van het zout tussen de scharnieren :eusa_wall:  Bij thuiskomst maar weer even netjes in het vet zetten ::)

viking_in_shorts

Bij mij is de pekel aangekoekt aan de binnenkant v d auto: open rijden met die pekel issue nie blij mee.

pwassink

Citaat van: viking_in_shorts op 09-03-2010 22:44:27
Bij mij is de pekel aangekoekt aan de binnenkant v d auto: open rijden met die pekel issue nie blij mee.

Eeehm ..

Er zijn hier in NL veel lieden die zweedse autos uit net name noord-zweden aanbieden als zijnde "hebben nooit zout gezien"  

Wie jokt er nu  :eusa_think:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂