Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Ben

Niet aan Bart laten zien Clau, anders zit je weer jaren met zo'n ding opgescheept.

Taranis

Dan print ik ze wel en neem ik ze mee naar de Elandrun :D

UserID6342

Mooie foto's Ronald, ik heb ze nu pas alle posts kunnen zien.

Freakybaby

Mooie foto's Ronald, en wat blijft die omgeving toch mooi ..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Chris

Weer mooie foto's Ronald! :eusa_clap: Ik moet ook echt snel die kant weereens op :).

Taranis

Dank u dank u :D

@ Freek: daar raak je inderdaad niet op uitgekeken 8)

@ Claudia: een 262C is zóóóóó 2006 :evil:

mafvanvolvo

Mooi verslag,hele mooie foto,s goeie indrukken,wij Agaath mijn vrouw en ik  gaan dit jaar met de camper naar Zweden,wij denken beiden dat dit een fantastisch vakantie land is en gaan na jullie verslagen zeker genieten van dit mooie land.

Groeten Agaath en Ted Fluitman Enkhuizen.

Taranis

Prettige vakantie dan alvast :eusa_dance:

Nieuwe pagina, tijd voor nieuwe foto's ;D

In Borlänge had het (net als in de rest van Zweden) erg veel gesneeuwd waardoor men bang was dat de daken eronder zouden bezwijken, wat hier en daar dus wel gebeurd was. Met groot materieel werden de daken schoongemaakt:

De dinsdag opgetrokken met vrienden daar, woensdag op het gemakje naar kortebroekenviking getoerd. Zoals de hele week al, was het weer perfect weer:

Marc O.

Strak blauwe lucht....mooi zonnetje....ik heb heimwee en wil terug!! :-[
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Het zonnetje schijnt, maar strakblauw is het niet ... :(

Taranis

Citaat van: Marc O. op 20-03-2010 11:22:15
Strak blauwe lucht....mooi zonnetje....ik heb heimwee en wil terug!! :-[

Ik ook :eusa_wall:

M'n was is allemaal weer schoon dus zou het allemaal zo in de tas kunnen mikken en vertrekken ;D krijg alleen tot de meivakantie geen verlof meer ::)

Kortebroekenviking had expres gewacht met het laten wassen van zijn auto, zodat ik de XC ook direct kon laten doen. Vorig jaar heb ik me er al over verbaasd voor hoe weinig geld je auto daar met de hand gewassen wordt. Weliswaar waren de tarieven dit jaar iets omhoog, maar 180 SEK is nog steeds niets als je bedenkt hoe intens goor de auto's waren:

Zelfs het interieur werd onderhanden genomen. De matten werden met de hogedrukreiniger schoongemaakt, de rest met de stofzuiger en wat natte doeken. Zelfs de tellerwinkel was naderhand weer keurig schoon :eusa_dance:

Best een verschil met een half uur daarvoor:

viking_in_shorts

Taranis

Uhm ja. Ze zijn in ieder geval een half uurtje schoon geweest ;)

Marc O.

Noorwegen is idd mooier en vooral veel afwisselender, maar voor mij minder interessant vanwege de extreem hoge prijzen. Daarnaast heb ik in Zweden geen enkel moment het idee gehad dat het landschap me begon te vervelen, in tegendeel!
...The Nile isn't just a river in Africa...