Hallo ik ben nieuw hier

Gestart door buzz, 04-10-2009 12:06:55

Vorige topic - Volgende topic

buzz

Wat een superforum is dit. Sinds een paar weken ben ik trotse eigenaar van een pikzwarte V70 t awd uit 1997. Na bijna 20 jaar bijna alleen amerikanen gereden te hebben en jaartje een 740 nu toch weer een Volvo. Beetje met het idee van dan kan ik eens een tijdje auto rijden in plaats van alsmaar sleutelen. Ik ben in die paar weken toch al wat dingetjes tegengekomen ( lekke dubbele demper, heb nu een lambda lampje etc. ) en kan het toch niet laten, Chilton boek gekocht, dubbele demper van een 2000 v70 R van de sloop gehaald en veel rondneuzen op dit forum. Ik heb altijd veel baat gehad bij het forum van de amerikaanse-autopagina en anderen kunnen helpen, ik ben nu nog niet thuis in de Volvo materie maar wie weet in de toekomst. Algemene autokennis heb ik wel, vrij veel over conventionele lpg-installaties.

BarT5

welkom, maaarreeehhh heb je nu nog steeds geen foto's geplaatst?

Eric Kubbe

Welkom hier, apart type schijnt hier in NL niet gek veel voor te komen (heb ik vernomen), maar uhh foto's................ :)

henry classic v70

Welkom Buzz, die algemene autokennis is natuurlijk mooi meegenomen hier op het forum.
Conventionele lpg installaties kom je wel tegen maar zullen er niet zoveel zijn, veel roffels hebben lpi.
Een pikzwarte T AWD, ben benieuwd naar de foto's............
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

FGG

Citaat van: buzz op 04-10-2009 12:06:55
Algemene autokennis heb ik wel, vrij veel over conventionele lpg-installaties.

Ah. G3.

:eusa_whistle:

Welkom op 't Forum, Buzz.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

AlbertJan

Hallo, welkom hier en veel veilige kilometers!!