T-5 (R look) in de voorstelling

Gestart door gossekal, 29-09-2009 09:39:37

Vorige topic - Volgende topic

Thijssie!

Heerlijk dat muziekje :eusa_whistle:

Ik heb nog wel een net titan setje, misschien iets voor de winterbanden? 8)

Sven850

mooie auto!

lijkt alleen wel alsof je voor en achter andere maat banden hebt?
XC40 T4 Recharge

gossekal

Citaat van: Sven850 op 30-09-2009 15:29:14
mooie auto!

lijkt alleen wel alsof je voor en achter andere maat banden hebt?

klopt. de vorige eigenaar heeft achter een andere maat gemonteerd. denk uit kosten overweging of had ze nog liggen o.i.d.
voor is normale 215 40 17 en achter is 225 45 17

gossekal

afgelopen weekend weer wezen klussen om de audio een beetje voor elkaar te krijgen.

en het is gelukt  :eusa_dance: :eusa_boohoo:
op de voorspeakers na zit alles er in.

de vorige eigenaar was zo vriendelijk om bovenin het voetenruim van de bestuurder een gaatje te maken waar de voedingskabel van de versterker precies door paste  ;D

ik was b.t.w. in de veronderstelling dat het me een hoop extra tijd zou kosten om de bekabeling netjes onder de vloerbedekking te krijgen maar dat was eigenlijk zo gepiept. 1 torx en een hoop klikwerk per kant en een 1,5 a 2 uur ligt het allemaal uit het zicht verborgen.

de achterspeakers lagen er eigenlijk ook zo in. de vorige eigenaar heeft ook hier een beetje geholpen. de hoedenplank was al verbouwd om 6x9 te huisvesten. mijne waren alleen iets dieper dan die van hem dus heb lichtelijk moeten hameren. maar het zit er nu goed afgesloten in 8)

nu alleen nog de bekabeling terug naar de voor speakers en de speakers zelf inbouwen in de deurpanelen en ik ben weer in de 7de hemel. :eusa_angel:

ben b.t.w. nog een leuke versterker tegen gekomen voor een eventuele sub voor weinig dus zal binnenkort wel weer voor de 2e keer alles los kunnen halen, maargoed wie mooi wil zijn moet pijn leiden.
het gaat om een phoenix gold tantrum monobloc van 1200 watt :eusa_dance:

ik zal weer eens wat foto"s op het net gooien als het weer wat is opgeklaard.

bassie81

Mooie kar, mooie prijs!

Nautic Blue Pearl blijft een mooie kleur zeker met de titans  ;D (heb ik ook :eusa_dance:)

Nu weet ik ook gelijk wat de mijn waard is.... een knoop (is weer leuk voor de bijtelling  :eusa_whistle:)

Veel plezier ermee!