Happy herintreder

Gestart door ftp, 01-10-2009 18:46:35

Vorige topic - Volgende topic

joebar

Citaat van: V70R-obert op 06-10-2009 13:49:46
Citaat van: ftp op 01-10-2009 22:37:28
Ja, hij rijdt eigenlijk perfect. Tot drie uur geleden was ik er zelfs nog van overtuigd dat ik in een AWD met 193 PK reed, dus ik moet eigenlijk niet zo zeuren. Ik vind het vooral stom van mezelf. En ik zit te balen terwijl ik gewoon blij moet zijn met die bak. Maar ik laat nog wel even checken of de olie en de oliefilters vervangen zijn, zoals beloofd.

Elke verkoper zit met smart op jouw soort te wachten: 'ach, het is dan wel geen turbo, geen awd en heeft 140 pk ipv 193pk, maar ik merkte er niets van en eigenlijk moet ik dan ook niet zeuren. Heb je ook contact gehad met de verkoper? Ik ben erg benieuwd wat zijn reactie is. Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waarom je iemand zo makkelijk laat wegkomen met het feit dat hij je gewoon keihard voorgelogen heeft. Vreemde wereld..

Mijn buurman is ook altijd weer zo'n gewillig slachtoffer...
ging laatst voor een ford ka kijken voor zijn vrouw...
had een hele mooie gezien, full options, dus airco, stuurbekrachtiging enz enz

komt heel trots thuis met de auto, natuurlijk moeten we even kijken van hem, kap gaat open, ja net een grote beurt gehad, distributie vervangen hele reutemeteur....
Zit er nog zo'n fiesta blok in met gietijzeren kop, daar zie je de bougie's zo van zitten, dus ik zeg:
" als hij daar een distributieriem in heeft kunnen krijgen is het een regelrecht wonder"

heeft onderliggende nokkenas!!!!
geen airco, geen stuurbekrachtiging, en ik zeg tegen hem hoe  zijn de dorpels....
prima zegt ie...
Til de deurrubbers op, van voor tot achter weggerot....
heeft er 3 maanden mee gereden, toen de deur weer uitgedaan

ftp

The Saint

De Volvo rijdt goed en ziet er op foto iig strak uit. Lekker van gaan genieten. (Volgende x wel wat kritischer zijn bij de aankoop.) Veel plezier ermee!
No shirt no shoes, no pinball