850 I

Gestart door EasyRider, 26-11-2002 23:04:29

Vorige topic - Volgende topic

EasyRider

ik heb sinds kort ook een Volvo 850. Op het kentekenbewijs staat 850 I. Er zit een gasinstallatie ingetimmerd (thans G3). Het enige wat ik er niet bij heb mogen ontvangen is een boekje... Heeft iemand misschien een zelfde auto en wil iemand misschien van zijn of haar boekje een kopietje voor mij maken?
That would be....awesome.

Met vriendelijke groet,

EasyRider

micha

Voor ongeveer 8 euro kan je er een bij de dealer bestellen.

EasyRider

Hmm.. Sounds good. Hebbe ze die dingen gewoon op voorraad of zijn ze nog te bestellen?

ER

micha

Ik moest er 2 weken op wachten.

micha

Is er voor ieder type een andere handleiding? ??? Toen ik mijn handleiding bestelde kreeg ik er één voor meerdere modelen. :-/ Als er een aparte handleiding voor de T5 is, zou ik die graag in mijn bezit krijgen.

Jan_D.

Altijd een boekje per model (850 of bijv.940) en modeljaar. Daarin worden alle motor-, carrosserietypes en fabrieksopties besproken. Ook de verschillende leverbare radiotypes van dat jaar staan er in.

EasyRider

No problem Ludo.... dat dacht ik al. Dus ik zal er wel eentje bij de dealer gaan bestellen. Tenzij die man die em mij heft verkocht nog ergenwe eentje op kan duiken. Hmmm. Thanks anyway, Was trouwens vandaag nog even bij de volvodealer in veendam en die vertelde mij ook dat die boekies voor elk type nog te bestellen waren. Dus er zal ook wel eentje zijn speciaal voor de T5 (of wat wasset???). Hmmm, k ik ga nog even olie kopen.

Arjan