Even Voorstellen

Gestart door Q&A, 11-10-2009 15:37:12

Vorige topic - Volgende topic

Q&A

Bonjour allemaal,

Mijn naam is Ivo en wil me zoals dat hoort even voorstellen. Woon in AMS en heb nu bijna een jaar een zwarte estate V70R uit 1998, FWD en Handgeschakeld. Rica chip en dus nu 310PK en 420Nm. Daarnaast ook de bezitter van een Porsche 964 C4 uit 1992.

Heb me eerder op het volvoforum.nl  aangemeld maar kom er daar niet uit met mijn huidige technische probleempje. Reeds gezien dat het er hier veel actiever aan toe gaat.

Mijn probleem heeft te maken met het slecht functioneren van de 1e versnelling en de achteruit in combinatie met af en toe een hoop gekraak en de vrij.

Zal mijn vragen nogmaals stellen in het daarvoor bedoelde topic. Hoop dat iemand me daar kan helpen

AlbertJan

Hallo, en welkom hier. We zien graag wat foto's van je Roffel.

Q&A

Geen idee hoe je foto's upload. Kun je een eigen album aanmaken ?

henry classic v70

Welkom Ivo,

Als jij de vraag in het juiste topic plaatst komt er vanzelf reaktie, en je zou de zoek functie kunnen gebruiken (boven in de balk): zoeken > zoek alleen op onderwerp aanvinken en een zoekterm invullen

Als ik dit zo hoor is de kans vrij groot dat je er een andere bak achter moet zetten.
Ik heb een aantal maanden geleden de bak laten vervangen (van de 426) omdat deze een licht ratelend geluid maakte in z'n vrij, was nog niet echt nodig maar zat er wel aan te komen.   

Foto's zie dit topic
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23875.0.html
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Q&A

@ Henry: Thanks. Reeds mijn vraag gesteld in het juiste topic na uitebreid de zoekfunctie te hebben gebruikt de afgelopen dagen.
Foto's plaatsen is dus best ingewikkeld als je het vergelijkt met de mogenlijkheid om een eigen album aan te maken zoals op het volvoforum.nl. Jammer

Hier een link naar mijn album op het volvoforum. daar staat een kiekjes in van mijn 2 roffels
http://www.volvo-forum.nl/album_page.php?pic_id=2040

rifwachter

Hallo Ivo,

Welkom op het forum.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

bassie81

Hoi Ivo,

Welkom op het forum

Zit je ook nog op het PF??

Q&A

Claudia

Dacht even aan Q&Q van vroegah! ;D

Welkom Ivo!
Leuke verzameling heb je.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

elianmars

Citaat van: Q&A op 11-10-2009 15:37:12
Rica chip en dus nu 310PK en 420Nm.

Ik weet niet of de datum voor de volgende rollenbankmeeting al bekend is?  :eusa_whistle:

;D ;)

Welkom op het forum!

joes

:)

Hi Ivo,

Welkom op het forum ben zelf pas een weekje actief en heb je volvo al eens te koop zien staan geloof ik, heb zelfde combi als jou op een paar details na (850 T5R en een Porsche 964 C2 uit 1992) een boeiende en vooral leuke combi die alle mogelijkheden biedt.

Succes met je Vbak, ik kan je wel vertellen dat je voor rleatief weinig geld een ruilbak hebt (stuur me anders even een PB want ik weet een goede deal waar je wellicht van kunt profiteren) heb zelf net een ruilbakkie besteld.

Met vriendelijke groet,

3bergenT5R, Joes

Q&A

He Joes, Dat kan nog wel eens goed van pas komen want ik denk dat de kans 50/50 is dat er een andere bak op moet.
Beetje rondgesurfed op zoek naar een M59H bak (just in case) maar nog niets gevonden.