Heldere imitatie knipperlichten

Gestart door henry classic v70, 08-10-2009 21:11:39

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Ik heb imi's zonder oranje vlakje. En zit er wel eens over te denken ze te vervangen door heldere orginele met oranje vlakje. Ik vind de oranje vlakjes erg mooi, zeker in combinatie met spiegelknippers.

Geen vochtproblemen overigens na 70.000km gebruik.

henry classic v70

Citaat van: henry classic v70 op 08-10-2009 23:42:25
Ga morgen maar eens kijken bij actuning om ze zelf te zien, is het ritje wel waard en ze hebben daar nog veel meer leuke volvo spullen.....

Heb gebeld naar actuning, men heeft geen winkel dus je kunt ook niets bekijken, jammer....
Ik denk dat ik er eigenlijk wel uit ben, heb met name de foto's van Forumuser en Joost naast elkaar gezet in 1 afbeelding en ze allebei even groot gemaakt. Daar heb ik goed kunnen vergelijken en het worden dus orginele knippers met oranje reflector....
Waarom zul je je nu afvragen; het geheel past beter bij elkaar, vind ik, en ik heb de mogelijkheid om de reflector te verbergen als blijkt dat ik het niet mooi vind en dat weer naar aanleiding van de foto van Barry, de sticker.
De andere creatieve oplossing, spuiten of chromen reflector plakken/kitten zijn wat definitiever, dat kan altijd nog

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4