Iemand ervaring met Nokian Z G2

Gestart door innocenti, 04-10-2009 21:35:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

innocenti

Sorry voor de lange link. Ik wil mn Falken 912 banden vervangen. Iemand ervaring met onderstaande? Volgens de test super, maar ook als ze halverwege hun levensduur zijn?

Alternatief welke ik op het oog heb zijn
Pirelli P zero nero (alleen dan 91 load ipv 87 die problemen gaven)
Goodyear EAGLE F1 Asymmetric
Dunlop SP SPORT MAXX

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=73165174.107.19073&typ=R-166156&ranzahl=4&Breite=215&Quer=45&Felge=17&Speed=W&weiter=60&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&sort_by=brand&Transport=P&dsco=107&sowigan=So

Sbv

Michelin Pilot Exalto 2 ?

Ik heb zelf op de S70 Nokian Winterbanden zitten en ben er erg over te spreken. De Michelin's zitten er voor de zomer op.

Prielli's Pzero Rosso zitten op de C30 en zijn erg plezierig. De Pzero Nero heb ik op de 850 gehad en waren redelijk.

innocenti

Citaat van: Sbv op 04-10-2009 21:37:24
Michelin Pilot Exalto 2 ?

Ik heb zelf op de S70 Nokian Winterbanden zitten en ben er erg over te spreken. De Michelin's zitten er voor de zomer op.

Prielli's Pzero Rosso zitten op de C30 en zijn erg plezierig. De Pzero Nero heb ik op de 850 gehad en waren redelijk.

Hoe zijn de Michelins qua slijtage? Ik heb 5 jaar geleden ze op een 850 10v gehad en met 30.000km op. Ondanks veel lange afstanden en goed uitgelijnd. En volgens de testen zijn de Exalto's gemiddelde banden.

Sbv

Tja kwa slijtage...eh inmiddels denk ik een 5-6000 km mee gereden en nog niets te zien aan de banden.

Pzero Rosso zijn nu na ca 60000 alle 4 op.

Conti sportcontact 3 nog als alternatief ?de 2 was wel heerlijk met bochten, maar toch wel wat slijtgevoelig

Freakybaby

Citaat van: Sbv op 04-10-2009 21:43:12
Tja kwa slijtage...eh inmiddels denk ik een 5-6000 km mee gereden en nog niets te zien aan de banden.

Pzero Rosso zijn nu na ca 60000 alle 4 op.

Conti sportcontact 3 nog als alternatief ?de 2 was wel heerlijk met bochten, maar toch wel wat slijtgevoelig

De 2 vind ik heerlijk rustig op de snelweg, ook prima met regen (dramatisch met sneeuw) en je kan er desgewenst leuk mee spelen. Bij dat spelen krijg je idd behoorlijke slijtage, maar ach. Voor mij blijft het voorlopig bij conti sport 2 :)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn