Restart: Zakelijk genieten in een gereanimeerde ouwe 20 kleppert op gas..

Gestart door jan piet, 12-10-2009 13:52:43

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Na een hele tijd off-line maar eens beginnen met een tussenstand. Inmiddels staat de auto op ruim 473.000, de teller heeft afgelopen week de geest gegeven dus bijtellen doe ie even niet meer.
Al met al toto op heden een raar en vooral vervelend jaar voor ongetekende. Eerst gezondheid en als gevolg daarvan zakelijk veel ellende. Dermate veel dat er een civiele procedure loopt om mijn spullen / goederen / tegoeden terug te krijgen die door een wilde curator in beslag zijn genomen. (faillissement van een niet betalende opdrachtgever die zich niet aan inetrim opdrachten van mijn kant hield, failliet ging en nu eea in mijn schoenen wil schuiven omdat ik niet gebeld heb dat ik ziek was....... korteversie van de sterk ingekorte versie) Zal een dezer dagen best goed gaan komen, maar vervelend is het. Echt vervelend is het dat ik mensen geld schuldig ben en nog steeds niks kan, helaas ook onze Thuur. Te gek voor woorden, het hoort normaliter niet bij mij maar zo hard kan het blijkbaar gaan..

Ik ben hier niet om een klaagzang van wal te steken, maar dit is even de gang van zaken. Gezondheid is inmiddels goed en da's t allerbelangrijkste.
Afgelopen maanden dus 0 onderhoud (kunnen) plegen en dat begin ik te merken. Afgelopen maand de gascomputer overleden (opgelost met een omleiding) relais koelventilator overleden (omgelust maar 'veilig'...). Afgelopen zondag verrast door een gezellige autokraak, kon er ook nog we bij. @ sloten verklooid met schroevendraaiers, ruit ingetikt en dashboardkast gemold.
Meegenomen: navigatie, wat gereedschap, een monster van een frame, wat geprint fotowerk en een doos visitekaartjes. Toch nog fans wellicht?
Vergeten: een saxofoon, 2 statieven, LED verlichting, doppendoos, torxset. Stelletje knoeierts....

aan beide zijden een schroevedraaier er onder gezet in t plaatwerk. Het is geen golfje sukkels!

Al met al word ik er niet vrolijk van, gloort er licht aan de horizon en ga ik dit najaar gewoon weer genieten nadat alles weer op de rit staat over een paar weken!
Gr,JP

Svenneh

Wanneer leren mensen nou is een keer dat ze met hun poten van andermans spullen af moeten blijven. Dus de komende tijd even Marktplaats in de gaten houden of er niet toevallig dezelfde TomTom aangeboden worden (al weet ik nu al dat er 99% kans bestaat dat het zelfde type wordt aangeboden). Misschien dat je hem kan herkennen aan een krasje hier of daar. Succes met de aangifte etc.

In ieder geval veel sterkte, met je financiele gezeur. Ik kan me voorstellen dat dat echt aan je vreet.

daytonawim

Ow, wat een k*t zooi weer, zit je zo weer niet mee zeg.

Hopenlijk krijg je snel weer alles op der rails

UserID6342

We zullen morgen even kijken wat we kunnen maken JP, qua auto komt het wel weer goed zoals je weet.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

LQDI

Dingen gaan altijd kapot als het net niet moet gebeuren he.. Verdomd lastige situatie. Succes drmee komende tijd.

V70geRwin

UserID6342

Het is allemaal al weer opgelost en JP is zojuist weer tevreden rijdend terug :)

Gedaan zijn; nieuw raampje erin, nieuw slotensetje rondom en contactslot, deuren bijgebogen (waren flink en lomp beschadigd zodat klinken niet goed meer pasten), nieuwe gascomputer en nieuw koelfanrelais gemonteerd en alles werkt weer zoals het behoort te doen.

Let wel even: nieuw is gebruikt, maar het werkt wel goed en zoals het hoort.  De rest mag tie zelf allemaal vertellen, hahaha.  Leuk dat je er was JP en fijn om even bij te kunnen kletsen.

F*ck: dashboardkastje vergeten.... ligt hier ook al voor je klaar en we zien elkaar binnenkort toch wel weer.

jan piet

bedankt voor jullie reacties, maar nogmaals: de gezondheid is het allerbelangrijkste! De rest gaat niet vanzelf en met inachtneming van veel teveel tijd wordt het wel geregeld.
Inderdaad met Dirk een stuk meer moeten doen dan verwacht om het spul weer aan de gang te krijgen. Je kunt lomp een auto openbreken, maar je kunt het ook érg lomp doen. Die bij mij bezig zijn geweest waren héél erg lomp.

Zoals Dirk al aangeeft veel zaken vervangen en werkt weer naar behoren. Dashboard kastje is gene prioriteit, maar slechts handig. Komt dus wel.
Dirk, alvast onwijs bedankt!!!
En niet vergeten aan te geven als die as omgezet moet worden en de rest van de handel.
Gr,JP

UserID6342

Zoals al gezegd JP, ook echt graag gedaan !  Geen dank daar voor.  Het is gewoon goed zo.  Nu eerst zien dat je de boel weer op orde krijgt / komt, de rest komt allemaal wel.  Dadelijk de vakantieperiode achter de rug en kunnen we allemaal weer een lekker frisse start maken.  Fijn om te horen dat de gezondheid bij jou momenteel goed gaat, zeker na afgelopen tijd.  Je kunt je energie nu wel ergens anders in kwijt als in je gezondheid.  Maar laat je eigen er niet door kisten joh !!

Svenneh