verlichting automaatselectiedisplay V70

Gestart door ignats, 12-10-2009 11:21:33

Vorige topic - Volgende topic

ignats

Hoe kom ik bij het lampje, moet ik de hele middenconsole uitbouwen of is er een simpeler oplossing.
Stel dat de middenconsole uigebouwd moet worden kan ik dan volstaan met de hele asbakunit verwijderen en de 2 bouwtjes
net boven de handremlos te schroeven ? Voor alle duidelijkheid de console heeft inleg.

Heb al geprobeert om via het gat van het muntenbakje erbij te komen maar helaas.
Kan er op het forum niks over vinden.

Gr, :eusa_think:

Misha

Ja, kan via de zijkant met wat handigheid, maar dan moet je eigenlijk al precies weten waar en niet al te dikke vingers hebben.
Ik heb het bovendeel losgeklikt en dan via zij- en bovenkant het lampje vervangen.

Console ligt er ook zo uit trouwens, is eigenlijk handiger.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

hathü

Bij de V70 zitten slechts twee schroeven, plaats; in het bakje onder de armsteun, die  eruit draaien, de rest zit geklikt, met beleid  wrik en trek je de boel omhoog tot je genoeg ruimte hebt om onder de automaatselectiedisplay te komen, ik heb het tenminste onlangs zo gedaan, met een punttang het lampje eruit gepurkt en de nieuwe erin gefriemeld. Ben er ongeveer een 15 minuten mee bezig geweest. Tis wel een geprutst vanwege de beperkte ruimte.  Succes.

ignats

Heb inmiddels het lampje vervangen, asbakunit verwijderen, op de tunnel bakje met stoelverwarmingsschakelaars verwijderen
twee boutjes boven handrem in armsteun verwijderen en men kan de console een aardig eind omhoog trekken.
Aan de tunnel zitten aan allebeidekanten  een ijzerenstrip waar de console aan de onderkant achter geklipt is, dus even drukken en dan de console iets naar buiten trekken en omhoog.
10 minuten werk.
Gr, :) ;)