Stoelen van manueel naar elektrisch

Gestart door RA850T5, 21-09-2011 14:23:35

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Kijk heb jij ook snel forumleden over de vloer ;D ;D

Altijd gezellig

Kweet niet welke stoel en welke bekleding je hebt, maar er staat nog een hele mooie bestuurders T-5R stoel te koop

RA850T5

Hey Wim,

ik heb niet dat hele lichte leder (tegen het witte aan), maar wat cognackleurig. Je ziet het volgens mij vooral in die italiaanse versies, maar dat weet ik niet zeker. En dan volleder. Maar die bestuurdersstoel hoef ik niet perse elektrisch, die is nog (op zn brabants) KEI goed!

De set komt namelijk uit een engelse auto, waardoor de huidige linkerstoel nauwelijks bereden is. Daardoor nog super goede vorm/zitting e.d.

RA850T5

Zojuist heeft Erwin me super goed geholpen met de stoel, en hij werkt nu naar behoren. Fijn dat de lijntjes hier zo kort zijn, en Erwin; nogmaals bedankt!

daytonawim

Kijk jij blij, wij blij dat we weer iemand blij hebben kunnen maken

RA850T5

Ja en Wim, ook dankzij jou want het was precies het goede stekkertje. Erwin hoefde niet eens via de accu maar kon via de kabels die achter/onder het dashboard zaten... fijn fijn fijn! De carterventilatie hebben we nog niet gecheckt, maar ik ga dat wel even laten doen. Omdat ik natuurlijk niet aan de zijlijn wilde staan toekijken heb ik met lijnolie al het kunststof even een beurt gegeven!

haasje

Graag gedaan. Even voor de volledigheid ik heb de originele voedingsaansluiting in het rechter stekkerblok gebruikt voor de voeding, hierdoor kan ook de automatische zekering gewoon op zijn normale plaats geplaatst worden.

daytonawim

Kijk dat heb je netjes gedaan kerel ;D ;D

Bijmij lag toen de spanningskabel wel onder de bestuurderstoel, was dus een makkie,