[MINI-MEETING] 27/12/2003: 19.00-21.00 uur IJsselstein, Kerstboommeeting

Gestart door Fokke 01.01.005, 19-12-2003 12:41:12

Vorige topic - Volgende topic

rogier

marcelV70R

dan mag de hond wel bij ons komen, vindt layka wel gezellie!!

s©ub@

Citaat van: Rogier op 26-12-2003 14:57:22
Ik neem Lino wel mee scub@!
;D ;D ;D

mooi; da's geregeld, lino (of scubinnetje) is om 17 uur klaar met werken in nijmegen rogie®  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

s©ub@

Citaat van: mpT5 op 26-12-2003 16:07:21
dan mag de hond wel bij ons komen, vindt layka wel gezellie!!

mogen de baasjes dan ook meenkomen?  ;)

marcelV70R

s©ub@

<hips>
dank je...

:-[ excuses; kom net terug uit de kroeg rollen"lang leve de taxi's  ;D

Reitse

Jacco850

:)Ja het was ff kou kleumen maar het was wel gezellig.
En met warme chocolademelk.......nog dank daarvoor.
Grtn allemaal Jacco en Mireille ;)

Pretorian

Citaat van: Reitse op 27-12-2003 19:35:14
En, allemaal lekker aan het koukleumen? ;)
Het was inderdaad aan de frisse kant, maar de aanwezigheid van warme chocolademelk en kerststol maakte weer een hoop goed.
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Joris_Scholte

Was idd wel wat aan de frisse kant, maar wel heel erg leuk. Op de heenweg een beetje liggen stoeien met een nieuwe Mondeo, bleek volgens denkweb een politieauto  :178:

R.Bijl

ja het was erg leuk gisteren,alleen inderdaad wel erg koud
mijn zoon vond het helemaal super!!
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Pretorian

Citaat van: Joris_Scholte op 28-12-2003 12:29:10
Was idd wel wat aan de frisse kant, maar wel heel erg leuk. Op de heenweg een beetje liggen stoeien met een nieuwe Mondeo, bleek volgens denkweb een politieauto  :178:

Ik hoop voor je dat het geen duur ritje wordt
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Fokke 01.01.005

Tja, het was voorspeld, het was een frisse boel. Maar met de koek en sopie van Walter en Daan was het toch prima uit te houden?

Zeg nou zelf, prachtig helder weer, geen wolkje aan de lucht. De weergoden waren ons zéér goed gezind. En een locatie waar je geen navigatiesysteem voor nodig had deze keer ! De 'boom' was van tenminste 30 km afstand al te zien.

Op het parkeerterreintje onder de boom verscheen elke paar minuten wel een auto met belangstellenden om de verlichte zendmast van 370 meter hoog eens van dichtbij te bekijken. Dat ding blijft imposant.

Binnen een half uur stonden er 15 850's, waar zich af en toe een Vectra/Zafira/Multipla/Cuore/Corolla/Astra enz,enz tussen dacht te voegen, maar waarvan de bestuurders er bij zoveel Volvogeweld toch maar van afzagen en zich eenzaam in het hoekje 'vreemd fabrikaat' opstelden. We hebben weer goede reclame voor het edele merk gemaakt toch?

Jongens, we vond het hartstikke leuk ! Nogmaals, allemaal bedankt voor het gevolg geven aan mijn oproep, en allemaal een veilige jaarwisseling gewenst.

Groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

denkweb

Johann

Nee, je zag 'm wel maar kon onmogelijk in een rechte lijn er heen rijden.
Ik denk dat ik beginners geluk had.
Nog bedankt voor de chocodrink Walter! Was wel nodig, had geen tenen meer over.

Zelden zo constant boven de wettelijk maximale snelheid weer naar huis gereden trouwens. ;D