Forumtransport Sommelsdijk - Sittard

Gestart door Domaso, 10-10-2009 13:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Vraag: Ik moet 4 stalen velgen met winterbanden vanuit Sommelsdijk (Goeree-Overflakkee) naar Sittard vervoerd krijgen. Liefst voor 15-10-2009. Wie kan mij 'n eindje op weg helpen?

roffels, Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

--BUMP--

Voor de 15e gaat mij niet lukken, maar de 18e ga ik vanuit Den Haag de hele A12 af richting oosten, dus als ze in Den Haag kunnen komen, kan ik ze bij iemand langs de A12 droppen!

Domaso

Omdat er hier en daar wat vertraging is opgetreden lukt het niet om m'n rijbewijs op tijd te verlengen. Dus vanaf de 15-de zit ik ff zonder.  :'(
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Behalve "Bump" loopt het niet echt storm. Is de lading te groot of ligt Sommelsdijk te afgelegen?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

jan piet

Ik kom op 20 oktober in Sommelsdijk, maar kom waarschijnlijk voorlopig niet richting Limburg.
Maar kan het sowieso meenemen richting regio Rotterdam / Den Haag / Leiden / Alphen ad Rijn. Helpt dat alvast wat?
(de 21e kom ik trouwens in de regio's Alphen, Leimuiden, Mijdrecht, Maarsen, Nieuwegein, IJsselstein, Zeist en Hollandse Rading-> iemand die daar vandaan komt richting Limburg??)
Gr, JP

(Ben nog op het wachten op antwoord uit Montfort, het kan dan ook nog een afspraak in Vaals worden, maar ben volledig afhankelijk van de ontwikkelingen bij mijn klant en zijn voortgang in processen, dus  geen idee. wanner dat plaas vindt.....)

Freakybaby

Ik ben 17 of 24 oktober in Breda, van daar kan ik ze meenemen naar Sittard, dan krijg je ze tot de deur ;) Mits ze een beetje schoon zijn en ik ze op de achterbank kan gooien.

Zeeland kom ik eigenlijk nooit.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

rovelra

Ik ben aanstande zaterdag in Son bij Mesman ..
Misschien kan ik iets voor jullie betekenen ,ga daarna weer retour richting Kerkrade(Zuid limburg)???

jan piet

Als iemand ze van regio rotterdam of Zoetermeer ze mee kan nemen richting Breda zijn we er bijna.... Dan kan ik ze oppikken in Sommelsdijk, en afgeven bij degene die ze zou afgeven in Breda.....
Gr,JP

FGG

Ik rij 14 november van Krimpenerwaard naar Maastricht. Alleen dat duurt dus nog even.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Het is geregeld. Iedereen die aanbood mee te helpen bedankt.
Bijzonder woord van dank voor Freek. Hij heeft de velgen in Sommelsdijk opgehaald en levert ze ook bij mij thuis af.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

nickk.

Echt helemaal top van Freek. Helaas, ik wilde wel hem tegemoet rijden, maar zonder voorfront gaat dit een beetje lastig :-\

Freakybaby

Graag gedaan. Nickk bedankt voor de gezellige kop koffie en Domaso bedankt voor het flesje.

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

nickk.

Citaat van: tom480 op 18-10-2009 14:14:39
Nickk.

Kan het kloppen dat ik toevallig ook 'n setje velgen van jou had gekocht>?
17'' spaakvelgen, zag Sommelsdijk staan, dus dacht laat ik effe vragen :P

Ja, volgens mij wel. Jij was toen toch met die rode s40?