Kerstboommeeting 27-12-2009

Gestart door Emiel, 18-10-2009 16:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

We hadden je al gemist Ronald ;)

-D©©©L-

Gezellige meeting met een relatief hoge luchtvochtigheid. Veel handen geschud en bekende koppen gezien.  :eusa_clap:
En natuurlijk de nodige "kofferbak handel".

viking_in_shorts

ik dacht dat het alleen bij ons koud kon worden :eusa_shifty:  blij dat ik mn handschoenen in de auto had liggen ...  was leuk (om te horen) om even een stukkie achter Fearless aan te rijden ;)

Sven850

Hier nog wat foto's. Had er wel meer gemaakt maar die zijn allemaal veel te donker geworden :-\

Beetje koud maar wel leuk :)
XC40 T4 Recharge

fbm

Citaat van: viking_in_shorts op 27-12-2009 23:30:41
 was leuk (om te horen) om even een stukkie achter Fearless aan te rijden ;)

Ja, daar komen wel knallen uit!  ;D

En heeft hij die verfklodder er nog op?  :eusa_eh:

marcelV70R

Citaat van: Bouke op 27-12-2009 22:39:19
MarcelV70nR wat heb jij een mooie bak zeg echt mooi :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: moes ik ff kwijt ;)

Bouke

thanks man
en jij en je vrouw nog bedankt voor de organisatie
top geregels hoor.

Marcel

marcelV70R

Citaat van: elianmars op 27-12-2009 22:54:38

En ik heb er twee weken geleden in mogen rijden. Ben totaal verkocht!  :eusa_drool:

je hebt mn nummer toch!!
volgend jaar is hij te koop!! ;)

Marcel

viking_in_shorts

Citaat van: fbm op 27-12-2009 23:36:03
En heeft hij die verfklodder er nog op?  :eusa_eh:

Euh .. Nooit de kans gehad om de voorkant te zien :eusa_shifty:

Douwe

Zo net een kwartiertje thuis, ik had wel sneller gekund maar er bleef zo'n rooie station voor me rijden ;)
Eerste meeting voor mij en zeker niet de laatste als het aan mij ligt.Het was erg gezellig en Bouke nog bedankt voor het hout voor in de vuurkorf

Douwe
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Freakybaby

Was gezellig om een aantal bekenden te spreken.. Moest vroeg weer weg (vond het niet zo heel erg om de verwarmde auto weer in te kruipen) en samen met Domaso weer naar Limbabwe gereden.

Ik kwam Gerrit al tegen bij de McDrek, daar maar even een oorlogsrantsoen naar binnen gewerkt (naja, poging tot).

Volgend jaar probeer ik er weer bij te zijn, en wat langer te blijven. Dan trek ik de thermosokken wel aan en hoop ik dat de regen weg blijft of dan tenminste sneeuw is.

Bouke BEDANKT!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

Ook weer thuis aangekomen. Inderdaad een leuke meeting met een hele mooie opkomst ! Complimenten voor de organisatie.  Jeff en ik zijn niet zo lang gebleven aangezien ik serieus problemen had met mijn warmtevoorziening, in de tijd dat we er waren wel veel bekende koppies weer gezien en eindelijk Freek eens ontmoet.  Leuk !  Toen de vuurkorven aangestoken werden zijn wij gegaan daar ik anders echt problemen kreeg met mijn voeten en zijn weer opgewarmd bij vrienden van ons in Veenendaal en zojuist thuis gekomen.  Al met al een gezellige meeting en zeer zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

ALF

Ik was helaas te kort om met iedereen kennis te maken, ik was eerst rond half 8 er, maar moest toen nog de familie even thuis afzetten in veenendaal, was daarna nog even terug gereden en nog een half uur tot 45 minuten gezellig gekletst en de koffie was lekker!

Freakybaby

Ja Dirk,

Ons gesprek werd redelijk bot onderbroken.. Gaan we binnenkort eens op verder.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hengeveld

Ziet er gezellig maar koud uit op de foto's. Jammer dat ik er niet bij kon zijn; inbouw standkachel nog niet af, dus hij staat nog in de schuur. Volgend jaar dan maar weer.

erwin hufner

Citaat van: henry classic v70 op 27-12-2009 22:41:13
Citaat van: erwin hufner op 27-12-2009 21:54:52
Het was gezellig, hierbij de link naar het filmpje van de meeting op YouTube.

http://www.youtube.com/watch?v=r-7JtqYKCXw

Ik zag je ook al rondlopen met zo'n mega camera, ga je vaker filmpjes maken bij verschillende meetings?
ja ik zal wel vaker wat op meetings filmen