centrale deurvergrendeling

Gestart door Markkie, 16-10-2009 09:58:09

Vorige topic - Volgende topic

Markkie

Hoi,

Ben ik weer is met een probleempje. Nu het weer wat kouder wordt hapert mijn centrale deurvergrendeling. Niet met de sleutel maar met de ab. De achterklep doet soms helemaal niet mee. Als het warmer weer is heb ik nergens last van maar nu doet ie 't meer niet dan wel. Is hier een betaalbare
oplossing voor  ???

Groeten,

Markkie

850 estate

)()()sT

Microswitch in de achterklep vervangen...
Troost je, je bent niet de enige met dat probleem  ;D

Probeer eens een paar keer de klep hard dicht te gooien, dan doet ie het meestal wel.

thuur

Ik zou eerst het slot in de klep smeren, kijken of dat helpt.

Meteen even een revisiesetje halen, klep Tectyleren en de ruitenwisser schoonmaken.

Gr ;D

tomandy

Wat voor revisie setje bedoel je ?

elianmars

Ik denk dat Thuur een revisiesetje voor de achterklepbekleding bedoelt.

Die frutsels waarmee de bekleding vast zit aan de klep breken nogal snel af.

tomandy

Citaat van: elianmars op 16-10-2009 20:15:40
Ik denk dat Thuur een revisiesetje voor de achterklepbekleding bedoelt.

Die frutsels waarmee de bekleding vast zit aan de klep breken nogal snel af.

Ja, want ik vroeg me af of er een revisie-setje voor het slot was.
Begreep het niet wat dat moest zijn.

Markkie

Wederom bedankt voor de reacties........ maar zo te horen zijn jullie een stuk handiger als ik  :eusa_doh: Is dit heel ingewikkeld of kan ik er beter mee
naar de garage (Toncar)

grtz

Markkie

Dat van de achterklep wat harder dicht te klappen lijkt wel te kloppen maar ik heb er in de zomer bijna geen last van  ??? Ik moet mijn achterklep sowieso altijd vrij hard dicht klappen om hem goed dicht te krijgen.

thuur

Je moet wel heel onhandig zijn wil je die reparaties niet zelf voor elkaar krijgen, staat allemaal uitstekend beschreven hier, incl. foto's.

Slotvanger is te stellen.

Gr ;)

Markkie

Exact ben heel onhandig  ;) Zijn die instructies makkelijk te vinden op het forum ?

bedankt weer

Markkie

thuur

Citaat van: Markkie op 16-10-2009 21:15:27
Exact ben heel onhandig  ;) Zijn die instructies makkelijk te vinden op het forum ?

Ja hoor. Als je de zoekfunctie eenmaal onder knie hebt (tips staan in Off Topic).

Gr 8)