Mini meet tbv PNP vervangen en/of automaat spoelen

Gestart door V70geRwin, 22-10-2009 16:11:44

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: Wally850 op 25-11-2009 13:11:23
Ha beste mensen,

het weekend komt eraan. Ik ben nog steeds van plan om zaterdag olie te vervangen.

Ik heb nog geen olie, als iemand een adres weet, hoor ik het graag.... naders Brezan ofzo.

elke autmat zaak heeft het wel, alleen meestal niet gelijk 15L dus gauw even bellen!

daytonawim

Ik heb net bericht gekregen dat ik de hele zaterdag les mag geven  ^%%$%^%$&^%
dus zal ik moeten afhaken en wachten tot de volgende keer :-(

UserID6342

Ik moet zaterdag as helaas ook afzeggen, heb andere afspraken staan die al lang geleden gemaakt zijn. Sorry.

Wally850

Ok, jammer van de afzeggers, volgende keer beter.

Wie blijven er nu over?

Spekkie en ikzelf?

V70geRwin

Citaat van: Wally850 op 25-11-2009 16:47:14
Ok, jammer van de afzeggers, volgende keer beter.

Wie blijven er nu over?

Spekkie en ikzelf?

Spekkie zit in de lappenmand (griep) en denk zomaar dat ik het niet ga redden zaterdag  :(

ALF

V70geRwin

Citaat van: ALF op 25-11-2009 17:11:50
Toch niet griepo die mexicano :P

Als je het weet mag je het zeggen er zit niet veel verschil met normale griep. Een paar kenmerken wel en andere weer niet, ben nu aan de beterende hand maar was beroerd genoeg  ;)

Bas850

Is er ondertussen al gespoeld?

Wil de mijne graag ook een keer spoelen, ooit een keer gedaan maar wil het graag toch nog samen doen met iemand die meer ervaring heeft.

Hoorde vandaag dat je voor de '99-'00 versie beter de olie van de dealer kan halen, is dat zo of is deze ook ergens anders te verkrijgen?

Bas
"to finish first, you first have to finish"

mehn

Citaat van: Bas850 op 19-01-2010 16:51:35
Hoorde vandaag dat je voor de '99-'00 versie beter de olie van de dealer kan halen

Die is niet beter, dat is andere olie. In "onze" automaten moet Dexron III, in de AUT5 moet andere (veel duurdere) olie.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Cesar

--BUMP--

Ik moet ook weer spoelen, tijd dat de Forté er weer uit gaat.
Interesse dus!

Bas850

Citaat van: mehn op 19-01-2010 19:27:22
Citaat van: Bas850 op 19-01-2010 16:51:35
Hoorde vandaag dat je voor de '99-'00 versie beter de olie van de dealer kan halen

Die is niet beter, dat is andere olie. In "onze" automaten moet Dexron III, in de AUT5 moet andere (veel duurdere) olie.
Even denken heb ik de duurdere nodig in de v70 dan?

Cesar

V70geRwin

Ik moet uiteindelijk ook nog spoelen en PNP wisselen dus een locatie (droog/warm) en we kunen !

Bas850

Lijkt me een goed plan, kan iemand de olie nog ergens verkrijgen. Ergens in het midden van het land?

Bas