De Zwarte en de grijze bij poetsbedrijf Zaagman leek

Gestart door V70R-obert, 07-05-2010 21:45:38

Vorige topic - Volgende topic

V70R-obert

Vanochtend hebben Cesar en ik onze auto's ingeleverd bij poetsbedrijf Zaagman in Leek. Tegen 8.15 uur waren we aanwezig, kregen keurig een leenauto mee, een Xantia zonder remmen waar Cesar zich vandaag mee mocht vermaken ;) Beide auto's kregen een grote opknapbeurt. Eerst werden ze gewassen, daarna gepolijst en tot slot voorzien van een nieuwe waslaag. Het resultaat mag er zijn. De mannen van dit poetsbedrijf hebben zelf foto's gemaakt over de dag wat ze allemaal gedaan hebben met de auto's. Hieronder een greep uit die foto's, in totaliteit waren het meer dan 35.

De zwarte in de sop:

De grijze in de sop:

Foto's van polijsten en poetsen:

Cesar

Je bent welkom! Het is op foto's inderdaad wat lastig te zien, eerste indruk is in ieder geval goed. Buiten in de miezer regen kun je het ook lastig zien, los van de mooie druppeltjes  8).  Het wacht is op zonneschijn dan zal pas echt goed te zien zijn hoe het is geworden.

De remmen van die Xantia  ::) net alsof ik op een tennisbal trapte  ;D

Ludo

Oef ik dacht even dat het fout was afgelopen...

Met een foto vóór
http://i39.tinypic.com/2qnqjb7.jpg
en ná.
http://i44.tinypic.com/28srjsz.jpg

;D

Het ziet er wel netjes uit, helemaal klaar voor de zomer.  :D  :eusa_clap:

jgvdv

hey grappig jullie zitten hier nogal in de buurt ;)

niet een keer een mini meet houden?

ps wat kost dat poetsen , heb nog 2 v70s en misschien een 740 :P
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

tackle

volgens mij zijn ze te heet gewassen, die rechter heeft opeens een kortere bumper...

Cesar

jgvdv

850estatetdi

waar moeten we nou ongeveer aan denken voor prijs misschien heb ik dan nog wel een 855 tdi en als het morgen door een 854 tdi

trevjans

Citaat van: 850estatetdi op 09-05-2010 18:54:53
waar moeten we nou ongeveer aan denken voor prijs misschien heb ik dan nog wel een 855 tdi en als het morgen door een 854 tdi

een indicatie rekening houden met een prijs van € 165.00 > voor een pakket C (voor een grijze 850GLE uit 1993)

850estatetdi

Citaat van: trevjans op 09-05-2010 19:13:14

een indicatie rekening houden met een prijs van € 165.00 > voor een pakket C (voor een grijze 850GLE uit 1993)

wat is een c pakket?

trevjans

Citaat van: 850estatetdi op 09-05-2010 19:14:41
Citaat van: trevjans op 09-05-2010 19:13:14

wat is een c pakket?

Pakket A - Clean Polish
Een rondom-reiniging van het exterieur van de auto, van lakdiagnose tot poetsen, velgenreinigen en hoogglanspolijsten.

Pakket B - Clean Fresh
Shampoobehandeling van het interieur (stoel-, vloer- en hemelbekleding, etc.); totaalreiniging van dashboard tot kofferruimte.

Pakket C - Clean Total
Een combinatie van pakket A en pakket B met daarbij een uitgebreide reiniging van het motorcompartiment.

Pakket D - Clean Plus
Een hoogwaardige poetsbehandeling waarbij uw auto er weer 'als nieuw' uit komt te zien; naast pakket C wordt uw auto bovendien voorzien van een 'Hardwax'-behandeling.

Prijzen
Afhankelijk van het gekozen pakket, liggen de prijzen tussen € 50,= en € 175,= (inclusief BTW).

>>> http://www.zaagman-autopoetsen.nl/

Cesar

Wij hadden Pakket A+hardwax (onderdeel van D) en Robert had een speciaal prijsje geregeld. Als je ze opbelt en even refereert aan 'de twee volvo's' dan kan het vast voor dezelfde prijs. Dichter bij de 50 euro dan bij de 150  ;)

Ik moet nog eens onder de motorkap kijken of we niet gewoon D zonder B hadden. Van binnen hebben we niet laten doen, ziet er toch als nieuw uit. En dus inderdaad de gratis leenauto  ;)

jgvdv

ik ga er vrijdag even langs ;) praat makkelijker dan over de telefoon lijkt me.

jgvdv

mijn 740 gaat morgen heen :D

en volgende week vrijdag de 2 v70's .