Basic Alarm

Gestart door Henk855, 18-11-2009 20:01:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk855

Na overleg met Erwin heb ik vandaag mijn dashboardkastje even uit de auto geschroefd om te kijken welke ontvangstmodule er rechts van het kastje zit. Ik heb er 2 nummers op kunnen vinden:
P/N 9128926 en RX 9129828 In het Volvo programma kan ik hier niets op terug vinden en mijn hoop is gevestigd op de kenners. Erwin of Dirk zeggen deze nummers jullie iets?

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

haasje

Sjors, weet je zeker dat het niet de 9128928 is? dat is namelijk de (standaard) ontvanger voor je basisalarm.

Henk855

Erwin dan moet ik nog een een keer het kastje er uit halen en mijn andere bril op zetten maar volgens mij was het een 6 op het eind. Wat betreft de elektrische ramen die auto dicht gaan bij het gebruik van de CV of deursloten ben ik ook nog niet verder. Zal dus nog een keer het kastje er uit trekken.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

haasje

Het 2de nummer wat in je eerste bericht staat is bijna hetzelfde, er staan alleen 2 cijfers omgewisseld (de 8 en 9)

Henk855

#19
Vandaag gaat niet meer lukken maar morgen ruk ik het kastje er nog een keer uit. Maar ben net in het Volvo programma gekeken en het zit er wel in dat ik een cijfer heb omgedraaid.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com