Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Citaat van: Sbv op 19-11-2013 16:34:38
Krijg je door de KLM betaald Richard om enkel KLM foto's neer te zetten nu  ;D

:eusa_shhh:

StefanCJ

Mooie foto's Ries. Binnenkort maar eens een Schiphol meet opzetten, vind het altijd machtig mooi om te zien daar.

elianmars

Bouke

Van middag op pad geweest met Ries om de dynamo te laten vevangen voor een gereviseerde en das gelukt zullen we maar zeggen. Vraag niet hoe lang het duurde pffff, ze nemen de tijd voor je :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: Bouke op 27-11-2013 18:38:49
Vraag niet hoe lang het duurde pffff, ze nemen de tijd voor je :eusa_whistle:

Ik las het al op de whatsapp  ;D

knoopie

Citaat van: Bouke op 27-11-2013 18:38:49
Van middag op pad geweest met Ries om de dynamo te laten vevangen voor een gereviseerde en das gelukt zullen we maar zeggen. Vraag niet hoe lang het duurde pffff, ze nemen de tijd voor je :eusa_whistle:

Inderdaad zoals Bouke hier boven al omschreef is de dynamo vervangen. Afgelopen zaterdagavond brande mijn acculampje. Moest nog wel een stukje rijden maar zijn goed thuis gekomen.

Volgende dag toch maar wat dingen door gemeten en daar bleek al snel dat het de dynamo was.
Deze is vervangen voor een gereviseerde, weer in gebouwd waar alle tijd voor genomen werd. Ik moet zeggen dat hij een mooi toeltje had die hij aansloot op lucht hier door kon hij bij de meest moeilijke plekjes komen.
Uiteindelijk starten en meten, bijladen doet hij weer en daar gingen we voor.
Als hij niet voor elk dingetje eraf geroepen werdt waren we best gauw weer klaar. Een beetje gang erin was prettig geweest...... :eusa_shifty:
Bouk bedankt voor de gezelligheid was leuk, bijlesje haags hebben we ook weer gehad..... ;D

StefanCJ

Je hebt een poosje geleden de dynamo toch ook al vervangen?

Bouke

Deze gaf maar 10,2 v dus weer kapot helaas :-\

knoopie

Citaat van: StefanCJ op 27-11-2013 19:45:31
Je hebt een poosje geleden de dynamo toch ook al vervangen?

Mee eens maar dat was een goedkope via Dirk die stiekem de nodige km heeft mee gedraaid op mijn roeterd. Veel plezier van gehad maar had gehoopt dat hij nog wat langer zou mee gaan.
Hij was nu gewoon helemaal op.  ;)

henry classic v70

Nu nog het andere plaatwerk erop en je kunt voorlopig weer jaren sturen in een krasvrije roetert Ries  :eusa_dance:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Vandaag bij Ries wat lampjes van de ecc vervangen ,ecc sensor schoon gemaakt. Nou branden de oranje ledjes niet meer. En de wintersloffen er weer onder gezet. Bandjes netjes weer op druk gezet,maar daar hadden ze geen trek in :evil: alle lucht liep langs de velg weer naar buiten. We zijn toen samen naar de garage in het dorp geweest,banden er af gehaald randen ontdaan van vuil en oxidatie en de boel weer gemonteerd enz.
Was gezellig Ries ;)

Sbv

Mooi, dan binnenkort een plaatwerk avond waarschijnlijk.

Zat er roest of zand op de velg dat er lucht langs lekte ?

StefanCJ

Laat maar even weten wanneer die plaatwerk avond is. Kom ik wel een handje helpen.

Bouke

Citaat van: Sbv op 28-11-2013 18:34:15
Mooi, dan binnenkort een plaatwerk avond waarschijnlijk.

Zat er roest of zand op de velg dat er lucht langs lekte ?
Oxidatie op de randen. We hadden er een in de vijver gedompeld en er kwamen langs de hele rand bellen en een had een schroef er in die daar ook lekte.  Maar alles zit weer gelukkig.

Bouke

Citaat van: StefanCJ op 28-11-2013 18:40:05
Laat maar even weten wanneer die plaatwerk avond is. Kom ik wel een handje helpen.
Dat hangt ff van Mars zijn gezondheid af wanneer dat plaats vind.