Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Gefeliciteerd Richard! Nette auto zo te zien. Ga je plezier van hebben :). Summum aan de zilveren inleg op de stootstrips te zien? MY05? Mooie velgjes in ieder geval ;D.

Veel veilige kilometers gewenst.

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

Bouke

elianmars

Citaat van: cornelis-b op 30-11-2015 22:28:50
Dit is toch zonde om zo'n mooie 2.5D uit elkaar te trekken.

Tja, ik moest ook even slikken toen de bijl in mijn ex-Roetmobiel ging  :'(

UserID6342

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

widebody

Nog een N, met Thor velgen :eusa_dance:.
Mooie auto! Veel plezier ermee.

Hiker

Weer een diesel classic minder  :'(

Wordt de mijne nu meer waard  :eusa_think:

Bij bepaalde klassiekers is dat toch ook zo? ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

innocenti

Mooie nieuwe aanwinst. Ik zie ook wel zaken voor mijn NBP om over te nemen.

Knippers voorzijde en achterbumper.

Sbv

Hiker

Ik wacht op een lijstje.... ;D

Maar ja... Wat heeft hij erop wat ik zou willen?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

knoopie

Als eerste wil ik iedereen eerst bedanken voor de positieve en leuke reactie's op mijn aankoop  :eusa_shifty: :angel:
Vandaag heb ik mijn laatste ritje gemaakt met de roeterd naar Leerdam. Adriaan ( V70R^2 ) heeft de auto in zijn geheel overgenomen. Demontage is dus voor mij definitief van de baan dus helaas voor de gene die op een onderdelenlijst zaten te wachten, die komt er dus niet....
Ik heb de roeterd met een beetje dubbel gevoel achter gelaten, na zoveel jaren met plezier er mee rond gereden te hebben. Affin het geeft ook wel weer perspectief om aan de slag te gaan met de nieuwe aanwinst.

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

====================================================================================
====================================================================================

Dus blij met mijn nieuwe bolide, ja zeker, en zal ik in dit blog hier mee verder gaan. Zoek alleen nog een leuke originele koptekst dus suggestie's zijn welkom... :)

Wat op kort termijn staat te gebeuren is de db-riem te samen met de multiriem. Hierin neem ik de waterpomp en de spanrol gelijk mee. Olie verversen en alle filters gelijk maar meenemen wetende dat dit in ieder geval in orde is.
Gezien er een gemodificeerde nieuwe automatische  bak in gegaan is zal hij  alleen maar beter hierdoor gaan draaien.
Schakelen doet hij werkelijk als een zonnetje dat is fenomenaal zeker als je altijd schakel gereden hebt in het verleden is het best wel wennen. 

Verder eerst maar eens kijken hoe hij zich gaat gedragen de komende tijd....   :)

Marc O.

Ook hier nog een keer: Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee!
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

En ook van deze zijde hier nogmaals: Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
En welkom bij de club van AT rijders!