Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Citaat van: elianmars op 08-03-2011 20:43:16
Citaat van: Hiker op 08-03-2011 20:42:00
Ik las iets over een K&N filter op je roetmobiel.......wat haalt dat uit? Foto?

Is gewoon een inlegfilter. Had ik ook bij Roetmobiel. Toch weer een halve pk erbij  ;D

het is dus geen open filter wat je bij de benzine mannen ziet?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Bouke

Hej tuinman wat lees ik nou weer ,je auto wordt steeds magnetischer.Balen man voor jou en je auto :evil: gelukkig wasie nog niet gerepareerd en kanhet misschien in een keer gemaakt worden ;) .
Ik hoop voor je dat je er niet teveel last mee/van hebt.

Sbv

Ha Ries,

Het zit ook totaal niet mee met die auto. Hopelijk hou je er zelf niet lichamelijks aan over. De auto komt wel weer goed. Gelukkig zat de auto schade er nog op.

)()()sT

Er staat net een adv. voor onderdelen van een te slopen 417 V70 op het forum  :eusa_angel:

knoopie

jongens bedankt voor het mee leven maar weer......
arm wil nog niet,morgen eerst maar weer naar de dokter.
Vandaag 1 zaak opgelost via de verzekering deze zal mij een X- bedrag uitkeren voor de geleden schade aan de achterkant van de auto......

Morgen wordt er expetische gehouden n.a.v. het hele gebeuren van afgelopen dinsdag
bij de firma Hooftman in Waddinxveen ben benieuwd....

;)

antraciet

De auto komt wel weer goed. Zorg maar goed voor jezelf ;)

knoopie

dan denk ik dat ik naar de achterhoekmeeting kom.....

antraciet

Citaat van: knoopie op 11-03-2011 00:04:34

dan ben jij bij deze VIP  ;)

knoopie

Citaat van: antraciet op 11-03-2011 00:05:09

dan deel ik die wel met die andere 2 uit zuid holland als ze komen

antraciet

Citaat van: knoopie op 11-03-2011 00:07:50
Citaat van: antraciet op 11-03-2011 00:05:09

dan deel ik die wel met die andere 2 uit zuid holland als ze komen

Er zijn 3 VIP plaatsen dus... M en S ;D 8)

knoopie

o,ja we zijn weer wat verder gekomen de laatste periode.....

:eusa_hand: moet niet vragen hoe, als dat zo door gaat halen we de vier ton niet  ;D

R o b

knoopie

zo dat was flink graven maar we hebben hem weer gevonden.
afgelopen periode de bouwerij afgerond en nu is het gaan genieten van de gedane arbeid. klaar zijn we nog niet nu nog een hoop van die kleine dingetjes,maar echt klaar zijn in een eigen huis....dat ben je volgens mij nooit.

in oktober hebben we het huis gekocht en in de avonduren hebben we met uiteraard hulp de klus geklaard. keuken eruit,oude elektriciteit vervangen met aardlek + nieuwe kast,wc boven gekreeërd,nieuw wc beneden,muren gebouwd,nieuw leidingwerk,kozijnen vervangen,badkamer de sloophamer door gehaald,issolatiemateriaal (12cm dik 60x100cm) overal nieuwe deuren met scharnieren gehele huis gestuuct en overal nieuwe hoge plinten met dank aan marcel!

voor de liefhebbers het resultaat.....

bekende schragen marcel.....

ook de kleine handjes wapperden uit de mouwen....

invetaris hadden we in die tussentijd opgeslagen.....

knoopie

afgelopen week 2 nieuwe xenon lampen vervangen en bij het verwisselen er van ondekt dat 1 van mijn ballasten kapot was.
nieuwe besteld en er in gehangen en het licht brandt weer.

wat ik binnenkort moet doen is 2 stabilisatiestangetjes vervangen aan de voorkant en olie ververssen en dan mag ie weer voor de jaarlijkse keuring eind van deze maand

voor wat latere zorg is de andere achterbumper + bestuurdersportier die ik op de kop heb getikt bij estate, en de nieuwe trekhaak vervangen
kortom we gaan hem weer wat meer aandacht geven  ;D

knoopie

vanavond bezig geweest met de auto.
aangezien er weer de afgelopen periode best mee gereden is was het tijd om hem een schoon oliebed + filter en ring te geven. Een goeie krik geregeld via de zaak en steunen om er onder te zetten.
Tussen de buien door, en zolang je er onder ligt dan gaat het allemaal wel, is de operatie vlekkeloos verlopen.

Interieurfilter gelijk ook meegenomen en moet nog mijn luchtfilter schoonspuiten maar moest noodgedwongen naar binnen vluchten voor een stevige onweersbui.  :evil:
Dus dat staat ook nog te wachten.