Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Dat is kl*te zeg Richard!

Ik weet een beetje wat het is na het vandalisme van vorig jaar aan die Ka. Het zuigt, je voelt je ook onwijs machteloos. Ze moeten met hun klauwen van andermans spullen afblijven! >:(

Succes met de afhandeling. Ik hoop dat ze ergens op beelden staan zodat je eventueel de kosten kunt verhalen aangezien de roffel WA is verzekerd.

knoopie

net digitaal aangifte gedaan nu maar afwachten....

chris mee eens!
Ze moeten er gewoon van af blijven met de jatten

)()()sT

knoopie

Citaat van: )()()sT op 24-12-2011 14:28:32
Wat een gezeik zeg  >:(

Ik zet liever ook wat anders neer Joost....moet zeggen ben er wel behoorlijk klaar mee
ben benieuwd of er inderdaad nog beeldmateriaal van is,maar dat zal wel weer niet.

:police:
"Het spijt me meneer maar de camera's stonden net de andere kant op,we kunnen u niet verder helpen.......Fijne feestdagen!"

Citeer't Is dus in Gouda gebeurd. Fijne stad, hè...... Ik ben zó blij dat ik daar weg ben! 

sommige gunnen gewoon niet dat je een mooie bak heb.......  :eusa_think:
ben ook wel blij dat ik er weg ben maar dan nog je ziet maar weer.

UserID6342

He verdikkie, dat is buts Richard en vreselijk zonde :(

daytonawim

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Sbv

Hey Rich,
Het schiet ook niet echt op met de auto. Lijkt wel of er een magneet in de auto zit.
Zijn het diepe krassen of is eea er nog uit te poetsen ?

maruska

Citaat van: Taranis op 24-12-2011 19:56:51
Citaat van: maruska op 24-12-2011 19:44:52
heb je foto's van de schade ?

Ramptoerist :evil: :P
Vanwege de vraag die Sander hierboven heeft gezet, zeeuwsch meischje
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Pfffffff .... Balen man. Mooie klote, stelletje eikels!

cas

Richard, lees het net. klote !!

hoop dat er nog wat te redden is met poetsen  :-\
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

henry classic v70

Wat is dat toch met onze Roffels......... trekt het vandalisme aan of zo, laatst ook al zinloze vernielingen bij een forummer. Je zou ze werkelijk waar de beide handen helemaal verrot beuken met hun eigen voorhoofd g*dv**)(^)&^()%$%^W#W^&^%*(*&()me............ (sorry maar moest dat effe kwijt). Succes met de afhandeling van de schade Richard

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Hans Duiven

Citaat van: henry classic v70 op 26-12-2011 21:12:56
Wat is dat toch met onze Roffels......... trekt het vandalisme aan of zo, laatst ook al zinloze vernielingen bij een forummer. Je zou ze werkelijk waar de beide handen helemaal verrot beuken met hun eigen voorhoofd g*dv**)(^)&^()%$%^W#W^&^%*(*&()me............ (sorry maar moest dat effe kwijt). Succes met de afhandeling van de schade Richard

Het is vast zo'n militante groep tree huggers geweest..

Klootzxkken!

henry classic v70

Citaat van: Hans Duiven op 26-12-2011 21:17:44
Citaat van: henry classic v70 op 26-12-2011 21:12:56

Het is vast zo'n militante groep tree huggers geweest..
Klootzxkken!

Ja, dat soort moet je een kettingzaag in de handen duwen met de keuze: de boom of jou poot!! :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4